Partea 2 - ANEXA nr. 1 A : ADRESE SUPLIMENTARE ŞI PUNCTE DE CONTACT - Anexa 1/2012 Documentaţii standardizate aferente contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''proiectare şi execuţie staţie de tratare a apei/staţie de epurare de ape reziduale''

M.Of. 410 bis

În vigoare
Versiune de la: 20 Iunie 2012
PARTEA 2:
(1)ANEXA nr. 1A: ADRESE SUPLIMENTARE ŞI PUNCTE DE CONTACT
I.ADRESE ŞI PUNCTE DE CONTACT DE LA CARE SE POT OBŢINE INFORMAŢII SUPLIMENTARE

Denumire oficială:

Adresă:

Localitate:

Cod poştal:

Ţară:

Punct(e) de contact:

În atenţia:

Telefon:

E-mail:

Fax:

Adresă Internet (URL):

II.ADRESE ŞI PUNCTE DE CONTACT DE LA CARE SE POT OBŢINE CAIETUL DE SARCINI ŞI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PRIVIND UN DIALOG COMPETITIV SAU UN SISTEM DE ACHIZIŢIE DINAMIC)

Denumire oficială:

Adresă:

Localitate:

Cod poştal:

Ţară:

Punct(e) de contact:

În atenţia:

Telefon:

E-mail:

Fax:

Adresă Internet (URL):

III.ADRESE ŞI PUNCTE DE CONTACT LA CARE TREBUIE EXPEDIATE OFERTELE/CERERILE DE PARTICIPARE

Denumire oficială:

Adresă:

Localitate:

Cod poştal:

Ţară:

Punct(e) de contact:

În atenţia:

Telefon:

E-mail:

Fax:

Adresă Internet (URL):

(2)ANEXA nr. 1B: INFORMAŢII PRIVIND LOTURILE
LOT NR. |_|_|_| DENUMIRE _____________________________

1) DESCRIERE SUCCINTĂ

____________________________________________________

2) CLASIFICARE CPV (VOCABULARUL COMUN PRIVIND ACHIZIŢIILE PUBLICE)

 

Vocabular principal

Vocabular suplimentar (după caz)

Obiect principal

|_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_|

|_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_|

Obiect(e)

suplimentar(e)

|_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_|

|_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_|

|_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_|

|_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_|

|_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_|

|_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_|

|_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_|

|_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_|

3) CANTITATE SAU DOMENIU

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Dacă se cunoaşte, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): __________ Monedă: ___________

sau intervalul: între _____________________ şi _______________________ Monedă: ___________

(Valoarea se va exprima obligatoriu în moneda în care va fi exprimată valoarea estimată totală)

4) INDICAŢII PRIVIND O ALTA DURATA A CONTRACTULUI SAU O ALTA DATA DE ÎNCEPERE/DE FINALIZARE (după caz)

Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_|

5) INFORMAŢII SUPLIMENTARE PRIVIND LOTURILE (inclusiv cele referitoare la garanţia de participare)

_Valoarea garanţiei de participare (numai în cifre) _____________

Monedă: (Valoarea se va exprima obligatoriu în moneda în care a fost exprimată valoarea estimată)

______________________________________________________

___________________________________________________________________________________

- Utilizaţi prezenta anexă pentru fiecare lot -

SUBCAPITOLUL 2:Modele orientative FORMULARE - Proiectare şi Execuţie Lucrări

CUPRINS

Formular nr. 1 - Garanţie de participare

Formular nr. 2 - Garanţie de bună execuţie

Formular nr. 3 - Informaţii despre asociere

Formular nr. 3A - Acord de asociere

Formular nr. 4 - Declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic

Formular nr. 5 - Declaraţia privind participarea la licitaţie cu ofertă independentă

Formularul nr. 6 - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691

Formular nr. 7 - Declaraţie privind cifra de afaceri globală

Formular nr. 7A - Angajament ferm privind susţinerea financiară

Formular nr. 7B - Declaraţie terţ susţinător economic şi financiar

Formular nr. 8- Declaraţie privind capacitatea tehnica - lista principalelor lucrări executate

Formular nr. 8 A - Angajament Ferm privind susţinerea tehnică a ofertantului

Formular nr. 8B - Declaraţie terţ susţinător tehnic

Formular nr. 9 - Scrisoare de înaintare

Formular nr. 10 - Împuternicire

Formular nr. 11 - Formularul de ofertă

Formular nr. 12 - Organizarea lucrărilor

Formular nr. 13 - Caracteristici tehnice ale ofertei

Formular nr. 14 - Metodologia

Formular nr. 15 - Resurse

Formular nr. 16 - Program

(1)Formular nr. 1
BANCA/ SOCIETATEA DE ASIGURĂRI
___________________
(denumirea)
Garanţie de participare

la procedura de atribuire a contractului de achiziţie publica
....................................... (se va completa cu denumirea obiectivului).
Către:
(se va completa adresa)
Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului: ...................................... (se va completa cu denumirea obiectivului) noi, ________________________ (denumirea băncii/societăţii de asigurări) _____________________________, având sediul înregistrat la ____________ (adresa băncii/societăţii de asigurări) ________________,
ne obligam în mod irevocabil şi condiţionat, fata de ........... sa plătim suma de__________________________, la prima sa cerere
(în litere şi în cifre)
scrisa şi după constatarea culpei ofertantului în conformitate cu contractul garantat. În cererea sa autoritatea contractanta va preciza ca suma ceruta de ea şi datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situaţiile următoare:
a)ofertantul ____________ (numele complet al Ofertantului, iar în cazul asocierii denumirea asocierii) ______________ şi-a retras oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
b)oferta sa fiind stabilita câştigătoare, ofertantul ___________ (numele complet al Ofertantului, iar în cazul asocierii denumirea asocierii) _________________ nu a constituit garanţia de buna execuţie în perioada de valabilitate a ofertei şi, oricum, nu mai târziu de 15 zile de la semnarea contractului;
c)oferta sa fiind stabilita câştigătoare, ofertantul _____________ (numele complet al Ofertantului, iar în cazul asocierii denumirea asocierii) ________________ a refuzat sa semneze contractul de achiziţie publica în perioada de valabilitate a ofertei;
De asemenea, noi ______(denumirea băncii/societăţii de asigurări) ne obligam în mod necondiţionat şi irevocabil sa plătim în favoarea Autorităţii Contractante, la prima sa cerere de plata, suma de ________ solicitată de către aceasta în baza art. 2781 din Ordonanţa de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publica, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare. Plata se va face în termenul menţionat în cererea de plata şi fără nici o alta formalitate suplimentara din partea Autorităţii Contractante.
Prezenta garanţie este valabila pana la data de ______________________.
În cazul în care părţile contractante sunt de acord sa prelungească perioada de valabilitate a garanţiei sau sa modifice unele prevederi contractuale care au efecte asupra angajamentului băncii/societăţii de asigurări, se va obţine acordul nostru prealabil; în caz contrar prezenta garanţie de participare îşi pierde valabilitatea.
Legea aplicabila prezentei garanţii de participare este legea romana.
Competente sa soluţioneze orice disputa izvorâta în legătura cu prezenta garanţie de participare sunt instanţele judecătoreşti romane.
Parafata de Banca/Societate de Asigurări __________ în ziua _______ luna _______ anul __________
(semnătura şi stampila organismului care eliberează aceasta garanţie de participare)
(2)Formular nr. 2: Formular de garanţie de bună execuţie
Către ....
Adresa: .................
Denumirea Contractului: ...................................(se va completa cu denumirea obiectivului) .....................
Am fost informaţi că (numele şi adresa Antreprenorului) (numit în continuare "Principal") este Antreprenorul dumneavoastră pentru acest Contract, pentru care este prevăzut să obţină o garanţie de bună execuţie.
La cererea Principalului, noi (numele şi adresa băncii) _________________________ ne angajăm prin prezenta în mod condiţionat şi irevocabil să vă plătim dumneavoastră, Autoritatea Contractanta/Beneficiarul, orice sumă sau sume care nu depăşesc în total valoarea de _______________("Valoarea garantată", adică:_____________________) la primirea de către noi a cererii dumneavoastră scrise şi a declaraţiei dumneavoastră scrise după constatarea culpei "Principalului" care să menţioneze următoarele:
(a)Principalul a încălcat obligaţia (obligaţiile) sa (sale) cu privire la Contract, şi
(b)felul în care Principalul este în culpă.
Orice cerere de plată şi declaraţie trebuie să conţină semnătura directorului dumneavoastră general, care trebuie să fie autentificată de către banca dumneavoastră sau de către un notar public. Cererea şi declaraţia autentificate trebuie să fie primite de către noi, la adresa noastră şi anume __________ (adresa băncii emitente a garanţiei), la data sau înaintea datei de (____ de zile după data estimată de expirare a Perioadei de Notificare a Defectelor pentru Lucrări) ________________________ ("data de expirare"), moment în care această garanţie va expira.
Am fost informaţi că Autoritatea Contractanta/Beneficiarul poate cere Principalului să prelungească valabilitatea acestei garanţii dacă Certificatul de Recepţie Finală nu a fost emis, potrivit prevederilor Contractului, cu 28 de zile înaintea acestei date de expirare. Ne angajăm să vă plătim valoarea garantată la primirea de către noi, în termenul de 28 de zile, a cererii şi a declaraţiei dumneavoastră scrise menţionând faptul că Certificatul de Recepţie Finală nu a fost emis din motive imputabile Principalului, şi că valabilitatea acestei garanţii nu a fost prelungită.
Competenta sa soluţioneze orice disputa izvorâta în legătura cu prezenta scrisoare de garanţie de buna execuţie revine instanţelor judecătoreşti din România.
Data ______________________
Semnătura (semnături) ________[stampila organismului care furnizează garanţia] ____________
(3)Formular nr. 3 - Informaţii despre asociere
Către ________________ (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) _________________________
Procedura de atribuire ____________________
Nr. invitaţie/ anunţ de participare ________________
Data limită pentru depunerea ofertei ______/______/20_ _
Subsemnatul(a) ........................................................................ (nume/prenume)........................................................(date de identificare), reprezentant împuternicit al ............................................................................................... (denumirea/ numele ofertantului)
în calitate de ofertant la procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de achiziţie publică declar pe proprie răspundere sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că informaţiile de mai jos sunt reale.
1.Denumirea liderului .....................................................................,
2.Agenţie/filială/sucursală a liderului în ţara Autorităţii Contractante, dacă este cazul
Adresa sediului ...........................................................................
..................................................................................................
Telefon .............................. Fax .............................. E-mail .............
3.Denumirea, adresa şi datele de contact (telefon, fax, e-mail) ale membrilor din asociere
a)..............................................................................................
b)..............................................................................................
c)..............................................................................................
Etc. .............................................................................................
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului ofertantului .....................................................
Numele şi prenumele semnatarului ......................................................
Capacitate de semnătură .......................................................
Detalii despre ofertant
Numele ofertantului .....................................................
Ţara de reşedinţă .....................................................
Adresa .....................................................
Adresa de corespondenţă (dacă este diferită) .....................................................
Telefon/ Fax .....................................................
Data .....................................................
(31)Formular nr. 3A - Acord de asociere
Nr. .................... din ..................................
- CAPITOLUL I: PĂRŢILE ACORDULUI
- Art. 1: Prezentul acord se încheie între:
S.C. .................................................., cu sediul în ....................................., str. ................................. nr. .................., telefon ..................... fax .........................,înmatriculata la Registrul Comerţului din ......................................... sub nr. .........................., cod unic de înregistrare ...................................., cont ............................................ deschis la ............................................................... reprezentata de ...................................................... având funcţia de ........................................... în calitate de asociat - LIDER DE ASOCIERE
şi
S.C. ................................................, cu sediul în .................................., str. ................................ nr. .................., telefon ..................... fax ................................, înmatriculata la Registrul Comerţului din ........................................ sub nr. ..........................., cod unic de înregistrare ...................................., cont ............................................. deschis la ................................. reprezentata de ....................................... având funcţia de ........................................... în calitate de ASOCIAT
- CAPITOLUL II: OBIECTUL ACORDULUI
- Art. 2: Obiectul prezentului acord îl constituie asocierea în vederea ............ conform Documentaţiei de Atribuire puse la dispoziţie de către ...............
- CAPITOLUL III: TERMENUL ACORDULUI
- Art. 3: Prezentul acord rămâne în vigoare până la expirarea duratei de valabilitate a contractului, respectiv până la stingerea tuturor datoriilor legate de acesta.
- CAPITOLUL IV - ALTE CLAUZE
- Art. 4: Partenerii convin ca liderul de asociere sa fie ................................................................ Contractul de achiziţie cu achizitorul va fi semnat de către liderul de asociere ........................................................................................................., desemnat ca fiind reprezentantul autorizat sa primească instrucţiunile pentru şi în numele oricăruia şi tuturor membrilor asocierii.
- Art. 5: Părţile vor răspunde solidar şi individual în fata Beneficiarului în ceea ce priveşte toate obligaţiile şi responsabilităţile decurgând din sau în legătura cu Contractul.
- Art. 6: În caz de adjudecare, asociaţii au convenit ca cotele de participare în cadrul asocierii vor fi următoarele:
................................................................................................ % (în litere),
............................................................................................... .% (în litere)
- Art. 7: Asociaţii convin sa se susţină ori de câte ori va fi nevoie pe tot parcursul realizării contractului, acordându-şi sprijin de natura tehnica, manageriala sau/şi logistica ori de câte ori situaţia o cere.
- Art. 8: Nici una dintre Parţi nu va fi îndreptăţita sa vândă, cesioneze sau în orice alta modalitate sa greveze sau sa transmită cota sa sau parte din aceasta altfel decât prin efectul legii şi prin obţinerea consimţământului scris prealabil atât al celorlalte Parţi cat şi a Beneficiarului.
- Art. 9: Prezentul acord se completează în ceea ce priveşte termenele şi condiţiile de prestare a lucrărilor, cu prevederile contractului ce se va încheia între .................................. (liderul de asociere) şi Beneficiar.
Prezentul acord de asociere s-a încheiat astăzi ..................................... în ........... exemplare.
LIDER ASOCIAT
semnătura
ASOCIAT 1
semnătura
NOTA: Prezentul Acord de Asociere conţine clauzele obligatorii, părţile putând adăuga şi alte clauze.
(4)Formular nr. 4 - DECLARAŢIE privind situaţia personală a operatorului economic
Operator Economic
..........................
(denumirea)
DECLARAŢIE
Subsemnatul, .............. reprezentant împuternicit al ......................... (denumirea operatorului economic) în calitate de candidat/ofertant/ofertant asociat/terţ susţinător al candidatului/ofertantului, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedura de achiziţie publică şi sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că nu mă aflu în situaţia prevăzută la art. 180 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 337/2006, respectiv în ultimii 5 ani nu am fost condamnat prin hotărâre definitivă a unei instanţe judecătoreşti pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Subsemnatul, ................................. reprezentant împuternicit al ............. (denumirea operatorului economic), în calitate de candidat/ofertant/ofertant asociat/terţ susţinător al candidatului/ofertantului, la procedura de ................. (se menţionează procedura) pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect ....................... (denumirea produsului, serviciului sau lucrării), codul CPV ............., la data de ................ (zi/luna/an), organizată de ............ (denumirea autorităţii contractante), declar pe propria răspundere că:
a)nu am intrat în faliment ca urmare a hotărârii pronunţate de judecătorul-sindic;
b)mi-am îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în ţara în care sunt stabilit pana la data solicitată;
c)în ultimii 2 ani, am îndeplinit integral obligaţiile contractuale şi nu am produs grave prejudicii beneficiarilor;
d)nu am fost condamnat, în ultimii 3 ani, prin hotărârea definitivă a unei instanţe judecătoreşti, pentru o faptă care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate în scopul demonstrării îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg ca autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Înţeleg ca în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
Data completării
Operator economic,
.................................
(semnătură autorizată)
(5)Formularul nr. 5 - Declaraţie privind participarea la licitaţie cu ofertă independentă
Către ______________ (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) ___________________________
Procedura de atribuire ____________________
Nr. invitaţie/ anunţ de participare ________________
Data limită pentru depunerea ofertei ______/______/20_ _
I.Subsemnatul/Subsemnaţii, ..............................., reprezentant/reprezentanţi legali al/ai ..........................., întreprindere/asociere care va participa la procedura de achiziţie publică organizată de ....................., în calitate de autoritate contractantă, cu nr. ............ din data de ................., certific/certificăm prin prezenta că informaţiile conţinute sunt adevărate şi complete din toate punctele de vedere.
II.Certific/Certificăm prin prezenta, în numele ........................, următoarele:
1.am citit şi am înţeles conţinutul prezentului certificat;
2.consimt/consimţim descalificarea noastră de la procedura de achiziţie publică în condiţiile în care cele declarate se dovedesc a fi neadevărate şi/sau incomplete în orice privinţă;
3.fiecare semnătură prezentă pe acest document reprezintă persoana desemnată să înainteze oferta de participare, inclusiv în privinţa termenilor conţinuţi de ofertă;
4.în sensul prezentului certificat, prin concurent se înţelege oricare persoană fizică sau juridică, alta decât ofertantul în numele căruia formulăm prezentul certificat, care ofertează în cadrul aceleiaşi proceduri de achiziţie publică sau ar putea oferta, întrunind condiţiile de participare;
5.oferta prezentată a fost concepută şi formulată în mod independent faţă de oricare concurent, fără a exista consultări, comunicări, înţelegeri sau aranjamente cu aceştia;
6.oferta prezentată nu conţine elemente care derivă din înţelegeri între concurenţi în ceea ce priveşte preţurile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intenţia de a oferta sau nu la respectiva procedură sau intenţia de a include în respectiva ofertă elemente care, prin natura lor, nu au legătură cu obiectul respectivei proceduri;
7.oferta prezentată nu conţine elemente care derivă din înţelegeri între concurenţi în ceea ce priveşte calitatea, cantitatea, specificaţii particulare ale produselor sau serviciilor oferite;
8.detaliile prezentate în ofertă nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent înainte de momentul oficial al deschiderii publice, anunţată de contractor.
III.Sub rezerva sancţiunilor prevăzute de legislaţia în vigoare, declar/declarăm că cele consemnate în prezentul certificat sunt adevărate şi întrutotul conforme cu realitatea.
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului ofertantului .....................................................
Numele şi prenumele semnatarului .....................................................
Capacitate de semnătură .......................................................
Detalii despre ofertant
Numele ofertantului ....................................................
Ţara de reşedinţă .................................................
Adresa ................................................
Adresa de corespondenţă (dacă este diferită) ...............................................
Telefon/ Fax ..............................................
Data ...........................................
(6)Formularul nr. 6 - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691 din Ordonanţa de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare
Către ___________________ (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) ______________________
Procedura de atribuire ____________________
Nr. invitaţie/ anunţ de participare ________________
Data limită pentru depunerea ofertei ______/______/20_ _
Subsemnatul ___________________, reprezentant legal al ___________________, (denumirea/numele şi sediul/adresa operatorului economic), declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nu ne aflăm în situaţia prevăzută la art. 69 1 din Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobata şi cu modificările şi completările ulterioare, respectiv ofertantul/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul/terţul susţinător (se alege cazul corespunzător şi se înscrie numele) _____________________ nu are drept membri în cadrul consiliului de administraţie/organ de conducere sau de supervizare şi/sau nu are acţionari ori asociaţi persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al patrulea inclusiv sau care se află în relaţii comerciale, astfel cum sunt acestea prevăzute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, cu persoane ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.
Totodată, declar ca am luat la cunoştinţa de prevederile art. 292 «Falsul în Declaraţii» din Codul Penal referitor la «Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcuta unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se refera art. 145, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcuta serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda»
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului ofertantului .......................................
Numele şi prenumele semnatarului ........................................
Capacitate de semnătură ..........................................
Detalii despre ofertant ..........................................
Numele ofertantului ..........................................
Ţara de reşedinţa ..........................................
Adresa ..........................................
Adresa de corespondenţă (dacă este diferită) ..........................................
Telefon/ Fax ..........................................
Data ..........................................
Notă: Toate câmpurile trebuie completate de ofertant sau după caz, de către reprezentantul ofertantului.
Această declaraţie, în cazul asocierii, se va prezenta de către fiecare membru în parte, iar în cazul în care ofertantul declara ca intenţionează sa subcontracteze o parte a serviciilor, va fi completata şi de către sub-contractor/sub-contractori şi va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecărui asociat/sub-contractant).
(7)Formularul nr. 7 - Declaraţie privind cifra de afaceri globală
Fiecare ofertant şi fiecare membru al asocierii va complete acest formular

Cifra de afaceri globală pentru ultimii 3 ani

Anul

Valoare

Moneda

Curs de schimb

Echivalent LEI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Media anuală a cifrei de afaceri

 

Informaţiile furnizate trebuie să facă referire la cifra de afaceri anuală a ofertantului sau a fiecărui membru al asocierii pentru fiecare an financiar încheiat sau în curs. Valorile vor fi prezentate în lei la cursul mediu de referinţă pentru fiecare an aferent perioadei solicitate, publicat de Banca Centrala Europeana.

Numele ofertantului

 

Semnătura persoanei autorizate

 

Data

 

(71)Formular nr. 7A - ANGAJAMENT TERŢ SUSŢINĂTOR FINANCIAR
Terţ susţinător financiar
..........................
(denumirea)
ANGAJAMENT privind susţinerea financiară a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici
Către, ............................. (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) ...................................................
Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului .............................. (denumirea contractului de achiziţie publică), noi ....................... (denumirea terţului susţinător financiar), având sediul înregistrat la .................. (adresa terţului susţinător financiar), ne obligăm, în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia ................ (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) toate resursele financiare necesare pentru îndeplinirea integrală şi la termen a tuturor obligaţiilor asumate de acesta/aceştia conform ofertei prezentate şi contractului de achiziţie publică ce urmează a fi încheiat între ofertant şi autoritatea contractantă.
Acordarea susţinerii financiare nu implică alte costuri pentru achizitor, cu excepţia celor care au fost incluse în propunerea financiară.
În acest sens, ne obligăm în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia .......... (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) suma de .................................................................. (valoarea totală/parţială din propunerea financiară), necesară pentru îndeplinirea integrală, reglementară şi la termen a contractului de achiziţie publică.
Noi, ............................................ (denumirea terţului susţinător financiar), declarăm că înţelegem să răspundem faţă de autoritatea contractantă pentru neexecutarea oricărei obligaţii asumate de ..... (denumire ofertant/grupul de operatori economici), în baza contractului de achiziţie publică şi pentru care ...... (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) a primit susţinerea financiară conform prezentului angajament, renunţând în acest sens, definitiv şi irevocabil, la invocarea beneficiului de diviziune sau discuţiune.
Noi, ..................... (denumirea terţului susţinător financiar), declarăm că înţelegem să renunţam definitiv şi irevocabil la dreptul de a invoca orice excepţie de neexecutare, atât faţă de autoritatea contractantă, cât şi faţă de ............ (denumire ofertant/candidat/grupul de ofertanţi), care ar putea conduce la neexecutarea, parţială sau totală, sau la executarea cu întârziere sau în mod necorespunzător a obligaţiilor asumate de noi prin prezentul angajament.
Noi, .................................. (denumirea terţului susţinător financiar), declarăm că înţelegem să răspundem pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament.
Prezentul reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art. 186 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim, îndeplinirea de către noi a anumitor obligaţii care decurg din susţinerea financiară acordată ..............................................................(denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici).
Data completării, ....................
Terţ susţinător,
(semnătură autorizată)
Notă: Indiferent dacă există un singur sau mai mulţi susţinători, cerinţa privind cifra de afaceri va fi îndeplinită în întregime de către o singură persoană, respectiv un singur terţ susţinător.
(72)Formular nr. 7B - DECLARAŢIE terţ susţinător economic şi financiar
Terţ susţinător economic şi financiar
..........................
(denumirea)
Declaraţie
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ............................. (denumirea terţului susţinător economic şi financiar), declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat privind resursele economico-financiare de care dispun şi care urmează a fi efectiv puse la dispoziţia ofertantului pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică ............................ (denumirea contractului) sunt reale.
Declar de asemenea că vom disponibiliza aceste resurse necondiţionat, în funcţie de necesităţile care vor apărea pe parcursul îndeplinirii contractului de achiziţie publică având ca obiect .......................................................... ( obiectul contractului).
LISTA privind resursele economico-financiare care urmează a fi efectiv puse la dispoziţie ofertantului pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică

Nr. crt.

Denumire

Valoare

Forma de constituire

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prezenta declaraţie este anexă la "Angajamentul ferm" privind susţinerea noastră economico-financiară oferită ............................. (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) .............................. .
....................................................................
Data completării, ......................
Terţ susţinător,
.......................................
(semnătură autorizată)
(8)Formular nr. 8 - DECLARAŢIE privind lista principalelor LUCRĂRI EXECUTATE
Operator economic
..................................
(denumirea/numele)
DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMII 5 ANI
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ........................................................... (denumirea/numele şi sediul/adresa candidatului/ofertantului), declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat sunt reale.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.
Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai ................................................................. (denumirea şi adresa autorităţii contractante) cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră.

Nr. crt.

Obiect contract

Denumirea/nume beneficiar /client

Adresa

Calitatea prestatorului*)

Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare)

Procent îndeplinit de prestator

(%)

Perioadă derulare contract**)

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

Operator economic,
..................................
(semnătură autorizată)
____
*) Se precizează calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducător (lider de asociaţie; contractant asociat; subcontractant.
**) Se va preciza data de începere şi de finalizare a lucrărilor.
(81)Formular nr. 8A - Terţ susţinător al capacităţii tehnice şi/sau profesionale
..........................
(denumirea)
Angajament Ferm privind susţinerea tehnica şi profesională a ofertantului _____________________
Către, ....................................
Adresa: ............................
Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului ....................................... (se va completa cu denumirea obiectivului), noi ............. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), având sediul înregistrat la ....................... (adresa terţului susţinător tehnic şi profesional), ne obligăm, în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia .............. (denumirea ofertantului/grupului de operatori economici) toate resursele tehnice şi profesionale necesare pentru îndeplinirea integrală şi la termen a tuturor obligaţiilor asumate de acesta, conform ofertei prezentate şi contractului de achiziţie publică ce urmează a fi încheiat între ofertant şi autoritatea contractantă.
Acordarea susţinerii tehnice şi profesionale nu implică alte costuri pentru achizitor, cu excepţia celor care au fost incluse în propunerea financiară.
În acest sens, ne obligăm în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia .......... (denumirea ofertantului) resursele tehnice şi/sau profesionale de .................................................................................................................. necesare pentru îndeplinirea integrală, reglementară şi la termen a contractului de achiziţie publică.
Noi, ....................... (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), declarăm că înţelegem să răspundem, în mod necondiţionat, faţă de autoritatea contractantă pentru neexecutarea oricărei obligaţii asumate de ....................... (denumire ofertant), în baza contractului de achiziţie publică, şi pentru care ............... (denumire operatorul) a primit susţinerea tehnică şi profesională conform prezentului angajament, renunţând în acest sens, definitiv şi irevocabil, la invocarea beneficiului de diviziune sau discuţiune.
Noi, .................. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), declarăm ca înţelegem să renunţăm definitiv şi irevocabil la dreptul de a invoca orice excepţie de neexecutare, atât faţă de autoritatea contractantă, cât şi faţă de ................. (denumire ofertant), care ar putea conduce la neexecutarea, parţială sau totală, sau la executarea cu întârziere sau în mod necorespunzător a obligaţiilor asumate de noi prin prezentul angajament.
Noi, .................................. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), declarăm că înţelegem să răspundem pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament.
Prezentul reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art. 190 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim, îndeplinirea de către noi a anumitor obligaţii care decurg din susţinerea tehnică şi profesională acordată .............................................................. (denumirea ofertantului).
Data ................................
Terţ susţinător, ........................ (semnătura autorizata şi stampila) .......
Notă: Indiferent dacă există un singur sau mai mulţi susţinători, cerinţa privind experienţa similară va fi îndeplinită în întregime de către o singură persoană, respectiv un singur terţ susţinător.
(82)Formular nr. 8B - DECLARAŢIE terţ susţinător experienţă similară
Terţ susţinător experienţă similară
..........................
(denumirea)
Declaraţie
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ............................... (denumirea terţului susţinător), declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat privind experienţa similară, .............. pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică ............................ (denumirea contractului) sunt reale.
LISTA-PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMII 5 ANI

Nr. crt.

Obiect contract

Denumirea/nume beneficiar/client

Adresa

Calitatea prestatorului*)

Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare)

Procent îndeplinit de prestator (%)

Perioadă derulare contract**)

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.
___
*) Se precizează calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducător (lider de asociaţie; contractant asociat; subcontractant.
**) Se va preciza data de începere şi de finalizare a lucrărilor.
Prezenta declaraţie este anexă la "Angajamentul ferm" privind susţinerea noastră tehnică şi profesională oferită ................................................................................................... (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici).
Data completării, ......................
Terţ susţinător, ...................
(semnătură autorizată)
Notă: Indiferent dacă există un singur sau mai mulţi susţinători, cerinţa privind experienţa similară va fi îndeplinită în întregime de către o singură persoană, respectiv un singur terţ susţinător.
(9)Formular nr. 9
Scrisoare de înaintare a ofertei
Către........................................................ (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) ..................................
Ca urmare a anunţului de participare publicat în SEAP nr. ................ din ......................... (ziua/luna/anul), privind aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului .................................................................................. (denumirea contractului de achiziţie publică), noi .................................................................. (denumirea/numele ofertantului) vă transmitem alăturat următoarele:
1.Coletul sigilat şi marcat în mod vizibil, conţinând, un original şi un număr de ....... copii:
a)oferta;
b)documentele care însoţesc oferta.
2.Persoana de contact (pentru această procedura)

Nume

 

Adresă

 

Telefon

 

Fax

 

E-mail

 

Avem speranţa că oferta noastră este corespunzătoare şi va satisface cerinţele.
Data completării ................................
Cu stimă,
Operator economic,

..............................................

(semnătura autorizata şi stampila)
(10)Formular nr. 10 - Împuternicire
Subscrisa ........................... (nume/denumire) ...................., cu sediul în ............................ (adresa operatorului economic) .................., înmatriculata la Registrul Comerţului sub nr. ..., CIF ........., atribut fiscal ..........., reprezentată prin ..........................., în calitate de ....................................., împuternicim prin prezenta pe Dl/Dna ............................, domiciliat în ..................................................., identificat cu B.I./C.I. seria ......, nr. ........., CNP ..............................., eliberat de ..................................., la data de ............, având funcţia de ......................................................, să ne reprezinte la procedura de atribuire ............................ (se va completa cu denumirea obiectivului) ...................., organizată de ................... în scopul atribuirii contractului.
În îndeplinirea mandatului său, împuternicitul va avea următoarele drepturi şi obligaţii:
1.Să semneze toate actele şi documentele care emană de la subscrisa în legătură cu participarea la prezenta procedură;
2.Să participe în numele subscrisei la procedură şi să semneze toate documentele rezultate pe parcursul şi/sau în urma desfăşurării procedurii.
3.Să răspundă solicitărilor de clarificare formulate de către comisia de evaluare în timpul desfăşurării procedurii.
4.Să depună în numele subscrisei contestaţiile cu privire la procedură.
Prin prezenta, împuternicitul nostru este pe deplin autorizat să angajeze răspunderea subscrisei cu privire la toate actele şi faptele ce decurg din participarea la procedură.
Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii şi sunt de acord cu orice decizie a Autorităţii Contractante referitoare la excluderea din procedura pentru atribuirea contractelor de achiziţie publica.
Denumirea mandantului
S.C. ..............................
reprezentată legal prin _________ (Nume, prenume, funcţie) ___________
(Specimenul de semnătura al persoanei împuternicite)
.............................
(Semnătura autorizată şi stampila)
............................
Notă: Împuternicirea va fi însoţita de o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite (buletin de identitate, carte de identitate, paşaport).
(11)Formular nr. 11
.........................................
(denumire/oferte ofertant)
OFERTĂ
Către ....................... (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) ......................................
1.Examinând documentaţia de atribuire, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ............................................... (denumirea/numele ofertantului) ne oferim ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în documentaţia mai sus menţionată, să executăm ............................................... (denumirea lucrării) pentru suma de ................., (suma în litere şi în cifre, precum şi moneda ofertei) plătibilă după recepţia lucrărilor, la care se adaugă TVA în valoare de............(suma în litere şi în cifre, precum şi moneda).
2.Ne angajăm ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită câştigătoare, să începem lucrările cât mai curând posibil după primirea ordinului de începere şi să terminăm lucrările în conformitate cu graficul de execuţie anexat, în ....................................................... (perioada în litere şi în cifre).
3.Ne angajăm să menţinem aceasta ofertă valabilă pentru o durată de ........... zile, (durata în litere şi cifre) respectiv până la data de ................. şi ea va rămâne obligatorie pentru noi (ziua/luna/anul) şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
4.Am înţeles şi consimţim că, în cazul în care oferta noastră este stabilită ca fiind câştigătoare, să constituim garanţia de bună execuţie în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.
5.Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică aceasta ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este acceptată ca fiind câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.
6.Înţelegem că nu sunteţi obligaţi să acceptaţi oferta cu cel mai scăzut preţ sau orice sau orice ofertă primită.
Data _____/_____/_____
........................................,
(nume, prenume şi semnătură),
L.S.
În calitate de ............................ legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele .................................... (denumirea/numele operatorului economic) .................................
(12)Formular nr. 12
Operator economic
................................
(denumirea/numele)
ORGANIZAREA LUCRĂRILOR
Ofertantul va furniza cel puţin următoarele informaţii minime:
a)Adecvarea la constrângerile fizice impuse de amplasamentul în cauza:
Ofertantul va demonstra ca oferta sa este adecvata constrangerilor fizice impuse de amplasamentul în cauza, prin elaborarea unei planse care sa prezinte următoarele:
1.Limitele instalaţiilor de proces
2.Conductele, canalele si camerele principale
3.Clădiri
4.Zone de depozitare
5.Accese în şantier
6.Lucrări temporare
Plansa va include dimensiuni si etichete.
b)Aspecte de ordin operaţional ale lucrărilor existente ce trebuie menţinute (acolo unde este cazul)
Ofertantul va demonstra ca facilităţile/instalaţiile ce trebuie menţinute vor rămâne în operare în timp ce Lucrările propuse se vor afla în execuţie. Pentru demonstrare, se va utiliza text descriptiv, însoţit de planse şi/sau diagrame. Planul pentru toate Lucrările Temporare necesare pentru păstrarea funcţiunilor lucrărilor existente vor fi prezentate.
(13)Formular nr. 13
Operator economic
................................
(denumirea/numele)
CARACTERISTICI TEHNICE ALE OFERTEI
Ofertantul va furniza cele puţin următoarele informaţii minime:
Caracteristici tehnice ale ofertei
a)Profilul hidraulic
Ofertantul va prezenta o plansa cu profilul hidraulic care sa arate fluxul pentru procesul de tratare a apei si gratarele pentru procesul de tratare a namolului.
Profilele vor include cote hidraulice şi cerinţe pentru pompare.
b)Procesul de tratare/ epurare
Ofertantul va prezenta următoarele:
1.O descriere pentru fiecare dintre etapele de tratare din oferta sa.
2.O descriere a instalaţiilor care se vor utiliza in fiecare etapa de tratare/epurare, inclusiv metoda de operare si argumentele pentru includerea in procesul de tratare/epurare.
3.Abordarea asupra controalelor pentru procesul de tratare/epurare propus.
4.Detalii asupra echipamentelor de instrumentare si măsurare (ex. debite, soluţii, electricitate) incluse în oferta.
5.Detalii despre echipamentul electric de pornire/oprire incluse in oferta.
Ofertantul va demonstra ca:
6.Etapele de tratare din oferta sa sunt adecvate pentru obţinerea nivelelor de tratare/epurare specificate în Cerintele Angajatorului
7.Oferta sa este adecvata pentru parametrii de calitate si volum specificati în Cerintele Autoritatii Contractante.
Punctele (1) - (7) de mai sus vor fi susţinute prin elemente de text descriptiv, insotit de calculce, desene, diagrame de conducte si instrumentatie, manuale si liste ale producătorilor de echipamente.
c)Pentru staţiile de epurare ape uzate - procesul de tratare a namolului
Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1.O descriere a fiecareia dintre etapele de tratare a namolului incluse in oferta sa.
2.O descriere a instalatiilor care se vor utiliza in fiecare etapa de tratare a namolului, inclusiv metoda de operare si argumentele pentru includerea in procesul de tratare.
3.Abordarea asupra controlului procesului de tratare a namolului.
4.Detalii asupra echipamentelor de instrumentare si masurare (ex. debite, solutii, electricitate) incluse in oferta.
Ofertantul va demonstra ca:
5.Etapele de tratare a namolului din oferta sa sunt adecvate pentru obtinerea nivelelor de tratare specificate in Autoritatii Contractante.
6.Oferta sa pentru tratarea namolului este adecvata pentru parametrii de calitate si volum specificati in Autoritatii Contractante.
Punctele (1) - (6) de mai sus vor fi sustinute prin elemente de text descriptiv, insotit de calculce, desene, diagrame de conducte si instrumentatie, manuale si liste ale producatorilor de echipamente.
d)Costuri de operare si Garantii
Ofertantul va prezenta costurile de operare si garantiile detaliate in Capitolul 4.
Cerinte pentru mentenanta
Ofertantul va detalia cerintele pentru menetenanta pentru principalele echipamente incluse in oferta. Detaliile vor fi prezentate sub forma de liste si vor include:
1.Descrierea fiecarui echipament
2.Cerintele pentru mentenanta periodica
3.Senzitivitatea procesului legat de respectivul echipament
4.Durata de viata proiectata
e)f)Necesarul de instruire si experienta
Ofertantul va prezenta detalii despre urmatoarele, in relatie cu oferta sa:
1.O organigrama care sa arate structura, rolurile si responsabilitatile personalului care va indeplini operatiile necesar special pentru instruirea personalului care va indeplini operatiile.
2.Experienta specifica necesara personalului de operare.
(14)Formular nr. 14
Operator economic
................................
(denumirea/numele)
METODOLOGIA
Ofertantul va furniza cele puţin urmatoarelor informatii minime:
Ofertantul va descrie solutia tehnica, tehnologiile si fluxul tehnologic propus/propuse (in conformitatea cu pct. IV.4.1 din fisa de date), abordarea sa generala si metodologia pentru implementarea lucrarilor inclusiv descrierea detaliata a metodelor de lucru pentru elementele majore ale lucrarilor de constructie si reabilitare, inclusiv programul propus de acesta pentru lucrari. Ofertantul va include de asemenea planuri sau diagrame pentru a arata fazele de lucrari propuse si amplasamentul pentru oricare lucrari temporare necesare pentru intretinerea lucrarilor existente in timpul constructiei.
(15)Formular nr. 15
Operator economic
................................
(denumirea/numele)
RESURSE
Ofertantul va prezenta următoarele informaţii minime:
Ofertantul va ilustra organizarea de proiect pe care o propune. Aceasta se va realiza prin prezentarea unei organigrame cuprinzatoare care sa identifice in mod clar tot personalul si echipamentele pe care Ofertantul intentioneaza sa le utilizeze la realizarea Lucrarilor. Aceasta organigrama va include si o descriere a rolurilor si responsabilitatilor personalului si liniile de comunicare dintre membrii echipei.
(16)Formular nr. 16
Operator economic
................................
(denumirea/numele)
PROGRAM
Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii minime:
Un program de lucru pentru proiectare si executie lucrari cu descrierea pe scurt ale activitatilor principale, aratand ordinea si durata în care Ofertantul îşi propune sa realizeze lucrările. În mod special, programul va arata
1.lucrarile temporare si permanente de construit,
2.toate activitatile de interfata cu lucrarile existente si operarea acestora,
3.perioadele pentru revizuire a documentelor antreprenorului de catre Inginer,
4.succesiunea, timpul si durata activitatilor, inclusiv a testelor,
5.perioadele necesare pentru pregatirea documentatiei pentru toate avizele si aprobarile necesare, si
6.perioadele prevazute pentru obtinerea autorizatiei de construire inaintea executiei lucrarilor de constructie
În cazul in care programul prezentat nu include cerintele acestui paragraf, ofertantul va anexa o diagrama a momentelor critice (grafic de proiectare si executie) care sa reprezinte programul de proiectare si executie si sa detalieze activitatile relevante, datele, alocarile de resurse de munca si echipamente, etc. Intrarile planificate ale partenerilor asocierii si sub-antreprenorilor vor fi evidentiate de asemenea (in termeni de activitati realizate, timp, etc.).