Partea 1 - FIŞA DE DATE A ACHIZIŢIEI STAŢII DE TRATARE A APEI, STAŢII DE EPURARE A APELOR REZIDUALE - Anexa 1/2012 Documentaţii standardizate aferente contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''proiectare şi execuţie staţie de tratare a apei/staţie de epurare de ape reziduale''
M.Of. 410 bis
În vigoareDenumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţara: |
Punct(e) de contact: În atenţia ....... | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresa/ele de internet (dacă este cazul): Adresa sediului principal al autorităţii contractante (URL): Adresa profilului cumpărătorului (URL): | ||
Alte informaţii pot fi obţinute la: |_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior |_| Altele: completaţi anexa A.I |
Caietul de sarcini, documentaţia specifică (pentru concesiuni) şi/sau documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute la: |_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior |_| Altele: completaţi anexa A.II |
Ofertele/proiectele sau solicitările/cererile de participare sau candidaturile trebuie transmise la: |_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior |_| Altele: completaţi anexa A.III |
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor Zile: 9 (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor) |
|_| Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora |_| Agenţie/birou naţional sau federal |_| Colectivitate teritorială |_| Agenţie/birou regional sau local |_| Organism de drept public |_| Instituţie/agenţie europeană sau organizaţie europeană |_| Altele (precizaţi): ................ | x Servicii publice generale |_| Apărare |_| Ordine şi siguranţă publică |_| Mediu |_| Afaceri economice şi financiare |_| Sănătate |_| Construcţii şi amenajări teritoriale |_| Protecţie socială |_| Recreere, cultură şi religie |_| Educaţie |_| Altele (precizaţi): ............ |
Autoritatea contractantă acţionează în numele altor autorităţi contractante da |_| nu x | |
|_| Producere, transport şi distribuţie de gaz şi de energie termică |_| Electricitate |_| Prospectare şi extragere a gazului şi petrolului |_| Prospectare şi extragere a cărbunelui şi a altor combustibili solizi | x Apă |_| Servicii poştale |_| Servicii feroviare |_| Servicii feroviare urbane, de tramvai sau de autobuz |_| Activităţi portuare |_| Activităţi aeroportuare |
II.1.1) Denumirea dată contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantă/entitatea contractanta | ||||||
Proiectare si execuţie de lucrări aferente proiectului _____________________ (se va completa de autoritatea contractanta) | ||||||
II.1.2) Tipul contractului şi locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor | ||||||
a) Lucrări x | b) Produse |_| | c) Servicii |_| | ||||
Executare |_| Proiectare şi executare x Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrări, conform cerinţelor specificate de autoritatea contractantă |_| | Cumpărare |_| Leasing |_| Închiriere |_| Închiriere cu opţiune de cumpărare |_| O combinaţie între acestea |_| | Categoria serviciilor: nr. |_|_| (Pentru categoriile de servicii 1-27, consultaţi anexa II la Directiva 2004/18/CE). | ||||
Locul principal de executare ........................ Cod NUTS |_|_|_|_|_|_| | Locul principal de livrare ........................ Cod NUTS |_|_|_|_|_|_| | Locul principal de prestare ........................ Cod NUTS |_|_|_|_|_|_| | ||||
II.1.3) Procedura implică Un contract de achiziţii publice x Punerea în aplicare a unui sistem de achiziţie dinamic (SAD) |_| Încheierea unui acord-cadru |_| | ||||||
II.1.4) Informaţii privind acordul-cadru (după caz) | ||||||
Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici |_| Numărul |_|_|_| sau, după caz, numărul maxim |_|_|_| de participanţi la acordul-cadru preconizat | Acord-cadru cu un singur operator economic |_| | |||||
Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru da |_| nu |_| Dacă DA, Reluarea competiţiei se va face în SEAP: da |_| nu |_| __________________________________________ (se fac precizări suplimentare referitoare la modul de desfăşurare a reluării competiţiei între semnatarii unui acord-cadru) | ||||||
Durata acordului-cadru: Durata în ani: |_|_| sau în luni: |_|_|_| Justificarea unui acord-cadru a cărui durată depăşeşte patru ani: | ||||||
......................... | ||||||
Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre): Valoarea estimată fără TVA: _________________ intervalul: între _____________ şi _______________ | Monedă: ________ sau Monedă: ________ | |||||
Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): __________ | ||||||
II.1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor | ||||||
Lucrările de construcţie pentru proiectarea şi execuţia unei staţii de epurare/staţii de tratare în localitatea .................(se va completa de autoritatea contractanta) includ: a) Activităţile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru statia de epurare/statia de tratare. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentaţie necesara pentru obţinerea autorizaţiilor de constructie. b) Elaborarea documentaţiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei c) Lucrari de constructie d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice e) Testare si punere în functiune f) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de ........... luni (se va completa de autoritatea contractanta) h) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului | ||||||
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achiziţiile) | ||||||
| Vocabular principal |
| ||||
Obiect principal | Cod CPV 45000000-7 Cod CPV 71322000-1 | Lucrări de construcţii Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice | ||||
Obiect(e) suplimentar(e) Nota: Se va completa de Autoritatea Contractanta in funcţie de specificul lucrărilor incluse in proiect |
|
| ||||
II.1.7) Contractul intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice (GPA) da |_| nu |_| Se va bifa în funcţie de valoarea stabilita pentru DST. | ||||||
II.1.8) Împărţire în loturi (pentru precizări privind loturile utilizaţi da |_| nu x anexa B de câte ori este necesar, pentru fiecare lot în parte) Dacă da, este necesar să se depună oferte pentru (bifaţi o singură căsuţă): | ||||||
un singur lot |_| | unul sau mai multe loturi |_| | toate loturile |_| | ||||
II.1.9) Vor fi acceptate variante (oferte alternative) da x nu |_| Ofertantul poate sa prezinte propria soluţie tehnica, tehnologiile si fluxurile tehnologice propusa/propuse cu condiţia ca acestea sa fie in deplina concordanta cu Cerinţele Autorităţi Contractante din Caietul de Sarcini. | ||||||
II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul (inclusiv, după caz, toate opţiunile) (se va completa de autoritatea contractantă) _________________________________________________________________________________ După caz, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): __________________ Monedă: __________ sau intervalul: între _________ şi __________ Monedă: ___ |
II.2.2) Opţiuni (după caz) da |_| nu |_| Dacă da, valoarea se va completa în mod obligatoriu numai ca interval valoric După caz, aplicarea prevederilor art. 252 lit. k) din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Dacă da, descrierea acestor opţiuni: În cazul contractelor în care se optează pentru aplicarea prevederile art. 252 lit. k din OUG nr. 34/2006, valoarea estimată va fi suma dintre valoarea estimată fără TVA a contractului iniţial si valoarea fără TVA a lucrărilor similare care vor fi achiziţionate ulterior. Atât în documentaţia de atribuire cât şi în anunţul de participare se va evidenţia distinct, valoarea estimată fără TVA a contractelor iniţiale faţă de care autoritatea contractantă va evalua propunerile financiare ale ofertanţilor Dacă se cunoaşte, calendarul prevăzut de aplicare a respectivelor opţiuni: în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului) |
Numărul de prelungiri posibile (după caz): |_|_|_| sau interval: între |_|_|_| şi |_|_|_| Dacă se cunoaşte, în cazul contractelor de produse sau de servicii care pot fi prelungite, calendarul prevăzut al contractelor ulterioare: în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului) |
II.2.3 Procentul minim de lucrări/servicii care urmează să fie atribuite de concesionar unor terţi (după caz, în cazul contractelor de concesiuni) |
Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)(se va completa de autoritatea contractantă) |
II.4.1. Ajustarea preţului contractului da |_| nu |_| |
În cazul in care se va bifa "Da " ajustarea preţului se va realiza ţinând cont de indicii statistici. Aceste informaţii se vor regăsi şi la nivelul clauzelor contractuale. Se va completa în funcţie de valoarea şi durata contractului de achiziţie publică. În cazul în care se optează pentru ajustarea preţului contractului, se va preciza ca ajustarea se aplica pentru restul rămas de executat după primele 12 luni de la data semnării contractului pe baza indicilor preturilor de consum publicaţi de Institutul National de Statistica: Sn = S0*IPC/100 Unde: Sn= valoarea actualizata a situaţiei lunare de lucrări pentru luna de decontare "n " S0 = valoarea situaţiei lunare de lucrări în luna de decontare "n " calculata în preţuri valabile la data semnării contractului. IPC = indicele preturilor de consum total aferent perioadei de la semnarea contractului pana la emiterea situaţie de lucrări supusa ajustării |
III.1.1) Depozite valorice şi garanţii solicitate (după caz) |
III.1.1.a) Garanţie de participare da x nu |_| Ofertantul va constitui o garanţie pentru participare în cuantum de ................ lei. Garanţia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare. Garanţia de participare până la 5000 lei se poate constitui şi prin numerar la casieria autorităţii contractantă. Perioada de valabilitate a garanţiei pentru participare: ......... zile de la termenul limită de primire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel puţin egală cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere, garanţia de participare trebuie constituită în numele asocierii şi să menţioneze că acoperă în mod solidar toţi membrii grupului de operatori economici. Garanţia de participare emisă în altă limbă decât română va fi prezentată în original şi va fi însoţită de traducerea autorizată în limba română. (Model orientativ Formular nr. 1) |
III.1.1.b) Garanţie de bună execuţie da x nu |_| Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 10% din valoarea fără TVA a contractului fără TVA şi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară sau de o societate de asigurări, care devine anexă la contract. În cazul ofertanţilor care se regăsesc în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (făcând dovada în acest sens) garanţia de bună execuţie se constituie în procent de 50% din cuantumul precizat în documentaţia de atribuire. (Model orientativ Formular nr. 2) |
III.1.2) Principalele modalităţi de finanţare şi plată şi/sau trimitere la dispoziţiile relevante Se specifică sursele de finanţare ale contractului ce urmează a fi atribuit (buget de stat, buget local sau alte surse) ____________________(se va completa de autoritatea contractanta in conformitate cu proiectul aprobat) ________________ |
III.1.3) Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul (după caz) Asociere în conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 - (Model orientativ - Formular nr. 3/ şi Formular nr. 3A) |
III.1.4) Executarea contractului este supusă altor condiţii speciale (după caz) da |_| nu x |
III.1.5. Legislaţia aplicabilă - Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare; - Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare; - Ordinul 314/2010 al Preşedintelui ANRMAP - Ordinul 302/2011 al Preşedintelui ANRMAP - Ordinul 313/2011 al Preşedintelui ANRMAP - Ordinul 509/2011 al Preşedintelui ANRMAP - Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 30/12.04.2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publica, cu modificările şi completările ulterioare - Hotărârea de Guvern nr. 921/2011 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 30/12.04.2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publica. - Hotărârea de Guvern nr. 782/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. - Ordonanţa de urgenta nr. 74 din 29 iunie 2005 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice. - Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ - Legea nr. 215/2001, Legea administraţiei publice locale, publicată în Monitorul Oficial nr. 204/2001, modificată. - Legea nr. 500/2002, privind finanţele publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 597/2002, cu modificările şi completările ulterioare. - Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale. - Hotărârea de Guvern nr. 1660 din 22 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii. - Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii. - H.G. 766/1997 privind privind obligativitatea utilizării de materiale agrementate la execuţia lucrărilor. - HG nr. 28/2008 privind aprobarea structurii devizului general si al metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de investitii. - HG nr. 1072/2003 privind avizarea de catre ISC a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investitii finantate din fonduri publice. - Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei cu modificarile si comletariile ulterioare. - HG nr. 925/1995 de aprobare a regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor. - Legea 265/2006 privind aprobarea OUG 195/2005 privind protectia mediului - Ordonanta de urgenta nr. 228/2008 pentru modificarea si completarea unor acte normative. - Legea 50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, cu modificările şi completările ulterioare. - H.G. 51/1996 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de montaj utilaje, echipamente, instalaţii tehnologice şi a punerii în funcţiune a capacităţilor de producţie - Ordinul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor nr. 863/2008 pentru aprobarea "Instrucţiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii" - Ordinul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative nr. 597/2008 privind stabilirea conţinutului-cadru, întocmirea şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi şi/sau lucrărilor de intervenţii la construcţii existente, cuprinse în programele Ministerului Internelor şi Reformei Administrative - HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora - Standarde naţionale si reglementari tehnice in domeniu. - Legislaţie disponibilă pe: www.anrmap.ro (după caz, si alte acte normative în legătură cu obiectul contractului) ............................................(se va mai putea adăuga de autoritatea contractantă) ........... |
III.2.1) Situaţia personală a operatorilor economici, inclusiv cerinţele referitoare la înscrierea în registrul comerţului sau al profesiei | |
III.2.1.a) Situaţia personală a candidatului sau ofertantului: Informaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor 1. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 180 Condiţie de calificare: Ofertantul nu trebuie să fi fost condamnat în ultimii 5 ani, printr-o hotărâre definitivă şi irevocabilă, pentru fraudă, corupţie, spălare de bani, activităţi criminale. Modalitatea de îndeplinire: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 4)/ Cazier judiciar al operatorului economic/ Cazier judiciar al administratorului/directorului general 2. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 Condiţie de calificare: autoritatea contractantă nu va califica ofertantul care înregistrează datorii la bugetul consolidat precum şi la cel local (indiferent de cuantumul acestora)- documentele prezentate trebuie să ateste îndeplinirea obligaţiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice române documentele se prezintă în original, copie legalizată sau copie conformă cu originalul iar pentru persoanele juridice străine documentele se prezintă în original sau copie conformă cu originalul şi vor fi însoţite de traducere autorizată şi legalizată. Modalitatea de îndeplinire: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 4) 3. Declaraţie "Certificat de participare la licitaţie cu ofertă independentă" Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 5) 4. Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691 Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 6) Pentru aceasta declaraţie, persoanele ce deţin funcţii de decizie in cadrul autorităţii contractante in ceea ce priveşte organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului menţionat sunt următoarele: ............................................................................................................................ (În ceea ce priveşte persoanele cu funcţie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, menţionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autorităţii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitaţi doar la factorii de decizie importanti) | |
III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale Informaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate: Pentru persoanele juridice române documentele se prezintă în original, copie legalizată sau copie conformă cu originalul iar pentru persoanele juridice străine documentele se prezintă în original sau copie conformă cu originalul şi vor fi însoţite de traducere autorizată şi legalizată. Pentru persoanele juridice române Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Teritorial, din care să rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifică domeniului obiectului contractului să se facă dovada autorizării conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice străine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o formă de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional, conforme legii ţării de rezidenţă a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenţă Fiscală (evitarea dublei impuneri) sau o declaraţie valabile pentru anul calendaristic în curs | |
III.2.2) Capacitatea economică şi financiară | |
Informaţii şi/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate | Modalitatea de îndeplinire |
Cerinţa nr. 1 Cifra medie de afaceri globală pe ultimii 3 (trei) ani să fie cel puţin egală cu valoarea estimată a contractului în suma de .............................. (se va completa de autoritatea contractantă în funcţie de valoarea estimată a contractului) Documente relevante: bilanţul contabil sau extrase de bilanţ înregistrat la organele competente, raport de audit, după caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia în RON, dacă situaţiile financiare sunt întocmite în altă monedă, se va lua în considerare cursul mediu de referinţă publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. | Modalitatea de îndeplinire Declaraţie privind cifra de afaceri ( Completare Formular nr. 7) |
Cerinţa nr. 2 Disponibilităţi băneşti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim "X " luni de derulare a contractului, conform graficului de execuţie, în valoare de ______ (suma solicitată, pentru a nu fi considerată restrictivă, se va calcula după formula: S = valoare estimata contract/perioada de derulare a contractului X perioada solicitata de autoritatea contractanta S reprezintă suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus Modalitatea de îndeplinire Scrisoare din partea băncilor/societăţi finanţatoare că deţin acces la finanţare în suma de ____ şi pentru o perioadă de ______ luni. | Modalitatea de îndeplinire Scrisoare din partea băncilor/societăţi finanţatoare că deţin acces la finanţare în suma de ____ şi pentru o perioadă de ______ luni. |
În cazul în care candidatul îşi demonstrează situaţia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiază, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat în forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6. | |
III.2.3.a) Capacitatea tehnică şi/sau profesională | |
Informaţii şi/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate | Modalitatea de îndeplinire |
Lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani din care sa rezulte: Cerinţa nr. 1:Pentru contracte de proiectare si executie Statii de Tratare a Apei: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a proiectat si executat: ( se va selecta dupa caz): - Pentru statii de tratare a apei cu o capacitate mai mica de 30 l/s ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de tratare a apei in cadrul unor contracte de proiectare si executie. - Pentru statii de tratare a apei cu o capacitate cuprinsa intre 30 l/s si 80 l/s ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de tratare a apei cu o capacitate de minim 30 l/s fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. - Pentru statii de tratare a apei cu o capacitate cuprinsa intre 80 l/s si 1000 l/s ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de tratare a apei cu o capacitate de minim 80 l/s fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. -Pentru statii de tratare a apei cu o capacitate mai mare de 1000 l/s ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de tratare a apei cu o capacitate de minim 1000 l/s fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. Cerinta 2: Pentru Contracte de proiectare si executie Statii de Epurare A Apei: - Pentru statii de epurare a apei uzate cu o capacitate mai mica de 2000 PE (populatie echivalenta) ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurare a apei uzate, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. - Pentru statii de epurare a apei uzate cu o capacitate intre 2000 PE si 10 000 PE ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minim 2000 PE fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. - Pentru statii de epurare a apei uzate cu o capacitate intre 10 000 PE si 50 000 PE ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minim 10 000 PE fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. - Pentru statii de epurare a apei uzate cu o capacitate mai mare de 50 000 PE si mai mica sau egala cu 150 000 PE ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minim 50 000 PE fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. - Pentru statii de epurare a apei uzate cu o capacitate mai mare de 150 000 PE si mai mica sau egala cu 500 000 PE ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de epurare a apei cu o capacitate de minim 150 000 PE fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. - Pentru statii de epurare a apei uzate cu o capacitate mai mare de 500 000 PE ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de epurare a apei cu o capacitate de minim 500 000 PE fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executie. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autorităţile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) şi, în cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora; - procesul-verbal de recepţie finala/ procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor care sa ateste faptul ca lucrările au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copii dupa parti ale contractului/contractelor declarate, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autorităţile contractante la finalizarea contractelor din care sa reiasa informatiile de mai sus; - recomandări din partea beneficiarului/clientului respectiv. Informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze. În cazul în care autoritatea contractantă solicită, ofertantul are obligaţia de a preciza partea/părţile din contract pe care urmează să le subcontracteze şi datele de recunoaştere ale subcontractanţilor propuşi. Subcontractantul nu trebuie să se afle în situaţia prevăzută de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire. | Completare Formular 8 1. În cazul contractelor ce prevăd atat lucrari noi cat si de reabilitare ofertantul va trebui sa furnizeze dovada proiectarii si executiei unui obiectiv similar nou. 2. Pentru contracte ce includ mai multe obiective similare din punct de vedere tehnologic dar de capacitati diferite ofertantului i se va cere sa faca dovada indeplinirii cerintelor pentru obiectivul cu capacitatea ceea mai mare sau obiectivul cel mai complex. Capacitatea tehnica şi/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta în conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. În cazul în care candidatul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.
Fără a i se diminua răspunderea în ceea ce priveşte modul de îndeplinire a viitorului contract de achiziţie publică, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include în propunerea tehnică posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. În cazul în care autoritatea contractantă solicită, ofertantul are obligaţia de a preciza partea/părţile din contract pe care urmează să le subcontracteze şi datele de recunoaştere ale subcontractanţilor propuşi. Subcontractantul nu trebuie să se afle în situaţia prevăzută de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire. |
III.2.3.b.) Standarde de asigurare a calităţii | |
Informaţii şi/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate | Modalitatea de îndeplinire |
Cerinţa nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calităţii în conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calităţii pentru activităţile care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să ateste conformitatea cu standardul specificat sau dacă nu urmează aceleaşi metode din standard, trebuie să dovedească că îndeplinesc nivelurile de performanţă stabilite de acesta. | Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calităţii pentru activităţile care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să ateste conformitatea cu standardul specificat sau dacă nu urmează aceleaşi metode din standard, trebuie să dovedească că îndeplinesc nivelurile de performanţă stabilite de acesta. |
Cerinţa nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu în conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activităţi care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să demonstreze că acţiunile/activităţile pe care le aplică în îndeplinirea contractului de lucrări, nu afectează mediul. | Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activităţi care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să demonstreze că acţiunile/activităţile pe care le aplică în îndeplinirea contractului de lucrări, nu afectează mediul. |
III.2.4) Contracte rezervate (după caz) da |_| nu x | |
Contractul este rezervat unor ateliere protejate |_| Contractul va fi executat numai în cadrul unor programe de ocuparea forţei de muncă protejate |_| | |
III.3.1) Prestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii da |_| nu x Dacă da precizaţi actele cu putere de lege şi actele administrative aplicabile: După caz, menţionaţi care profesie (concurs de soluţii) ______________________ |
III.3.2) Persoanele juridice au obligaţia să indice numele şi calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective da |_| nu x |
IV.1.1) Tipul procedurii şi modalitatea de desfăşurare |
IV.1.1.a) Modalitatea de desfăşurare a procedurii de atribuire Offline x On line |_| |
IV.1.1.b) Tipul procedurii (se va completa de autoritatea contractantă în funcţie de valoarea estimată a contractului) Licitaţie deschisă x |
Licitaţie restrânsă |_| |
Licitaţie restrânsă accelerată |_| Justificare pentru alegerea licitaţiei accelerate: ____________________________________ cerere de oferte |_| |
Negociere |_| Au fost deja selectaţi candidaţi da |_| nu |_| Dacă da, indicaţi numele şi adresa operatorilor economici selectaţi deja în secţiunea VI.3) Informaţii suplimentare |
Negociere accelerată |_| Justificare pentru alegerea negocierii accelerate: _________________________________________________________ |
Dialog competitiv |_| |
Concurs de soluţii |_| Deschis |_| Restrâns |_| Numărul de participanţi estimat |_|_|_| sau numărul minim |_|_|_|/ numărul maxim |_|_|_| |
IV.1.2) Limitarea numărului de operatori economici invitaţi să prezinte oferte sau să participe (licitaţie restrânsă şi negociere, dialog competitiv) Număr de operatori economici preconizat |_|_|_| sau Număr minim preconizat |_|_|_| şi, după caz, număr maxim |_|_|_| :Criterii de preselecţie _________________________________________________________________________ |
IV.1.3) Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii sau al dialogului (negociere, dialog competitiv) Aplicarea unei licitaţii care să se deruleze în etape succesive pentru a reduce progresiv numărul soluţiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate da |_| nu |_| |
IV.2.1) Criterii de atribuire (după caz,bifaţi rubrica sau rubricile corespunzătoare sau enumeraţi criteriile de atribuire în cazul contractului de concesiune, respectiv criteriile de evaluare a proiectelor în cazul concursului de soluţii) |
|
Cel mai mic preţ |_| |
|
sau |
|
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte x |
|
x criteriile menţionate în continuare (criteriile de atribuire trebuie indicate împreună cu ponderarea sau în ordine descrescătoare a priorităţii, în cazul în care nu se poate realiza ponderarea din motive demonstrabile) |
|
1. Punctaj financiar: Preţul ofertei | 50% |
Pentru cel mai mic preţ ofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt preţ ofertat decât cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Preţmin/ Preţn ] x 50 Unde: - Pp este punctajul obţinut de oferta n - Preţmin - cel mai mic preţ ofertat - Preţn - preţul ofertei n | |
2. Punctaj tehnic: Costul operaţional total calculat ca şi cost operaţional anual maxim garantat înmulţit cu 25 | 50% |
Pentru cel mai mic cost operaţional (CO) total rofertat se acorda maximul de punctaj Pentru alt cost operaţional ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin/ COn ] x 50 Unde: - PCO este punctajul obţinut de oferta n - COmin - cel mai mic cost operaţional ofertat - COn - cost operaţional aferent ofertei n | |
IV.2.2) Se va organiza o licitaţie electronică da |_| nu x |
|
Dacă da, informaţii suplimentare despre licitaţia electronică (după caz) _____________________________________________________ |
|
IV.2.3. "Numele participanţilor deja selectaţi ( în cazul unui concurs de soluţii restrâns)" ________________________________________________________ |
|
IV.3.1) Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă (după caz) ___________________________________________________________ |
IV.3.2) Anunţuri publicate (anunţ publicat) anterior privind acelaşi contract da |_| nu |_| Dacă da, Anunţ de intenţie |_| Anunţ despre profilul cumpărătorului |_| Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_|-|_|_|_|_|_|_|_| din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa) Alte publicări anterioare (după caz) |_| Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_|-|_|_|_|_|_|_|_| din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa) Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_|-|_|_|_|_|_|_|_| din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa) Anunţ de intenţie Numărul şi data publicării în SEAP |
IV.3.6) Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta/candidatura/proiectul sau cererea de participare |
ES BG CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT RO SK SL FI SV |__| |__| |__| |_| |__| |_| |_| |__| |__| |__| |__| |_| |_| |__| |__| |__| |__| |X| |_| |__| |__| |__| Altele: __________________________________________________ Moneda in care se transmite oferta financiara (in cazul procedurilor online sau offline cu etapa finala de L.E. |
IV.3.7) Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta (în cazul unei licitaţii deschise,cerere de oferte) (se va completa de autoritatea contractanta) durata în luni: |_|_|_| sau în zile: |_|_|_| (de la termenul limită de primire a ofertelor) |
IV.3.8) Recompense şi juriu ( în cazul unui concurs de soluţii) |
IV.3.8.1) Se va acorda una sau mai multe prime da |_| nu x Dacă da, numărul şi valoarea primelor care urmează să fie acordate (după caz) ___________________________________________________________ |
IV.3.8.2) Detalii privind plăţile către toţi participanţii (după caz) __________________________________________________________ |
IV.3.8.3) Contracte atribuite în urma concursului: Contractele de servicii atribuite în urma concursului vor fi atribuite câştigătorului sau unuia dintre câştigătorii concursului da |_| nu x |
IV.3.8.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractantă/entitatea contractantă da |_| nu x |
IV.3.8.5) Numele membrilor juriului selectaţi (după caz) |
IV.4.1. Modul de prezentare a propunerii tehnice |
Se prezintă informatiile necesare pentru elaborarea propunerii tehnice astfel încat aceasta sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini. Dupa caz, se vor indica formularele ce trebuie completate. Propunerea tehnica va contine cel putin informatiile de mai jos: Organizarea Lucrarilor (Formular nr. 12) a) Adecvarea la constrangerile fizice impuse de amplasamentul in cauza: Ofertantul va demonstra ca oferta sa este adecvata constrangerilor fizice impuse de amplasamanetul in cauza, prin elaborarea unei planse care sa prezinte urmatoarele: 1. Limitele instalatiilor de proces 2. Conductele, canalele si camerele principale 3. Clădiri 4. Zone de depozitare 5. Accese în santier 6. Lucrări temporare Plansa va include dimensiuni si etichete. b) Aspecte de ordin operational ale lucrarilor existente ce trebuie mentinute (acolo unde este cazul) Ofertantul va demonstra ca facilitatiile/instalatiile ce trebuie mentinute vor ramane in operare in timp ce Lucrarile propuse se vor afla in executie. Pentru demonstrare, se va utiliza text descriptiv, insotit de planse si/sau diagrame. Planul pentru toate Lucrarile Temporare necesare pentru pastrarea functiunilor lucrarilor existente vor fi prezentate. Caracteristici tehnice ale ofertei (Formular nr. 13) a) Profilul hidraulic Ofertantul va prezenta o plansa cu profilul hidraulic care sa arate fluxul pentru procesul de tratare a apei si gratarele pentru procesul de tratare a namolului. Profilele vor include cote hidraulice si cerinte pentru pompare. b) Procesul de tratare/ epurare Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. O descriere pentru fiecare dintre etapele de tratare din oferta sa. 2. O descriere a instalatiilor care se vor utiliza in fiecare etapa de tratare/epurare, inclusiv metoda de operare si argumentele pentru includerea in procesul de tratare/epurare. 3. Abordarea asupra controalelor pentru procesul de tratare/epurare propus. 4. Detalii asupra echipamentelor de instrumentare si masurare (ex. debite, solutii, elctricitate) incluse in oferta. 5. Detalii despre echipamentul electric de pornire/oprire incluse in oferta. Ofertantul va demonstra ca: 6. Etapele de tratare din oferta sa sunt adecvate pentru obtinerea nivelelor de tratare/epurare specificate în Autorităţii Contractante 7. Oferta sa este adecvata pentru parametrii de calitate si volum specificati in Cerintele Angajatorului. Punctele (1) - (7) de mai sus vor fi sustinute prin elemente de text descriptiv, insotit de calcule, desene, diagrame de conducte si instrumentaţie, manuale si liste ale producatorilor de echipamente. c) Pentru staţiile de epurare ape uzate - procesul de tratare a namolului Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. O descriere a fiecareia dintre etapele de tratare a namolului incluse in oferta sa. 2. O descriere a instalatiilor care se vor utiliza in fiecare etapa de tratare a namolului, inclusiv metoda de operare si argumentele pentru includerea in procesul de tratare. 3. Abordarea asupra controlului procesului de tratare a namolului. 4. Detalii asupra echipamentelor de masura si control (ex. debite, solutii, electricitate) incluse in oferta. Ofertantul va demonstra ca: 5. Etapele de tratare a namolului din oferta sa sunt adecvate pentru obtinerea nivelelor de tratare specificate in Cerintele Autoritatii Contractante. 6. Oferta sa pentru tratarea namolului este adecvata pentru parametrii de calitate si volum specificati in Cerintele Autoritatii Contractante. Punctele (1) - (6) de mai sus vor fi sustinute prin elemente de text descriptiv, insotit de calculce, desene, diagrame de conducte si instrumentatie, manuale si liste ale producatorilor de echipamente. d) Costuri de operare si Garantii Ofertantul va prezenta costurile de operare si garantiile detaliate in Capitolul 4. e) Cerinte pentru mentenanta Ofertantul va detalia cerintele pentru menetenanta pentru principalele echipamente incluse in oferta. Detaliile vor fi prezentate sub forma de liste si vor include: 1. Descrierea fiecarui echipament 2. Cerintele pentru mentenanta periodica 3. Senzitivitatea procesului legat de respectivul echipament 4. Durata de viata proiectata f) Necesarul de instruire si experienta Ofertantul va prezenta detalii despre urmatoarele, in relatie cu oferta sa: 1. O organigrama care sa arate structura, rolurile si responsabilitatile personalului care va indeplini operatiile necesar special pentru instruirea personalului care va indeplini operatiile. 2. Experienta specifica necesara personalului de operare. Metodologia pentru realizarea lucrarii (Formular nr. 14) Ofertantul va descrie abordarea generala si metodologia pentru realizarea Lucrarilor, inclusiv descrieri detaliate pentru metodele de lucru pentru componentele majore ale Lucrarilor. Resurse (personal si instalatii/echipamente)-( Formular nr. 15) Ofertantul va ilustra organizarea de proiect pe care o propune. Aceasta se va realiza prin prezentarea unei organigrame cuprinzatoare care sa identifice in mod clar tot personalul si echipamentele pe care Ofertantul intentioneaza sa le utilizeze la realizarea Lucrarilor. Aceasta organigrama va include si o descriere a rolurilor si responsabilitatilor personalului si liniile de comunicare dintre membrii echipei. Oferta tehnica va fi realizata in conformitate cu prevederile legale în vigoare, atât cu referire la elaborarea proiectului tehnic dar si cu referire la alte aspecte relevante. Program - (Formular nr. 16) Un program pentru proiectare si executie care sa ilustreze succesiunea si derularea in timp a activitatilor pe care ofertantul propune sa le indeplineasca pentru realizarea Lucrarilor; programul va prezenta, in special, urmatoarele: 1. Lucrari permanente si temporare ce urmeaza a fi executate. 2. Activitati de interfatare cu lucrarile existente si operarea acestora. 3. Perioadele pentru examinarea Documentelor Contractorului de catre Inginer. 4. Secventierea, derularea in timp si durata testelor. 5. Perioadele necesare elaborarii de documentatii pentru toate permisele si acordurile necesare si pentru aprobarea acestora. 6. Perioadele pentru obtinerea autorizatiilor de constructie inainte de executarea lucrarilor. 7. Etape esentiale. |
IV.4.2. Modul de prezentare a propunerii financiare |
Propunerea financiara se va prezenta in lei. Propunerea financiara va conţine: (a) Formularul de oferta (b) Anexa la oferta (c) Listele de preturi Nota 1: Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile cu privire la pret, precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Ofertantul va respecta cerintele impuse in documentatia de atribuire privind modul de prezentare al propunerii financiare. |
IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei |
Oferta trebuie să conţină următoarele documente, completate în mod corespunzător: - Scrisoare de înaintare (Formular nr. 9) - Împuternicire (Formular nr. 10) - Formularul de Ofertă ( Formularul nr. 11) şi anexa la formularul de ofertă - Garanţia de participare (Formular nr. 1) - Toate celelalte documente solicitate (cf. cerinţelor de mai jos). Ofertantul are dreptul de a-şi prezenta oferta în mai multe volume, cu condiţia includerii în ofertă a unui opis general care să identifice şi să numeroteze toate volumele, indicând şi cuprinsul acestora. De asemenea, fiecare dosar va avea un opis propriu, indicând numerotarea paginilor. În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens, acestea vor fi semnate şi parafate conform prevederilor legale. Ofertele (inclusiv anexele la acestea şi documentele doveditoare) vor fi înaintate într-un plic (colet) sigilat, având înscrise doar următoarele: a) adresa Autorităţii Contractante; b) denumirea contractului pentru care se depune oferta şi numărul de referinţă SEAP al anunţului de participare la procedura de atribuire a contractului; c) precizarea "A NU SE DESCHIDE ÎNAINTEA ŞEDINŢEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR, DATA ...., ORA .... ". d) numele/denumirea Ofertantului. Plicul/coletul va conţine şi un CD cu o copie electronică a propunerii tehnice şi propunerii financiare. În cazul în care există discrepanţe între versiunea electronică şi versiunea tipărită, originală, va fi luată în considerare aceasta din urmă. |
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC (după caz) da |_| nu x Dacă da, precizaţi perioadele estimate de publicare a anunţurilor viitoare: __________________________ | ||||
VI.2) Contractul/Concursul se înscrie intr-un proiect/program finanţat din fonduri comunitare da x nu |_| Dacă da, trimitere (trimiteri) la proiect(e) şi/sau program(e): PROGRAMUL OPERAŢIONAL SECTORIAL MEDIU (se va completa de autoritatea contractantă) Tipul de finanţare: Cofinanţare |_| Credite externe cu garanţia statului |_| Fonduri europene x Dacă da, numele fondului (se va selecta obligatoriu din lista disponibilă) Alte fonduri. |_| | ||||
VI.3) ALTE INFORMAŢII (după caz) Dacă două sau mai multe oferte clasate pe primul loc conţin acelaşi punctaj, autoritatea contractantă va desemna câştigător pe acel ofertant care a prezentat preţul cel mai scăzut. Dacă şi preţurile sunt egale, se va solicita ofertanţilor care au ofertat cel mai mic preţ o nouă propunere financiară în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a cărei nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut. Durata contractului mentionata la Sectiunea II.3 cuprinde perioada de proiectare si executie a lucrarilor de ......... luni si perioada de notificare a defectelor de ................ luni. | ||||
VI.4) CĂI DE ATAC | ||||
VI.4.1) Organismul competent pentru căile de atac | ||||
Denumire oficială: Consiliul Naţional de Soluţionarea Contestaţiilor | ||||
Adresă: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 Bucureşti | ||||
Localitate: Bucureşti | Cod poştal: 030084 | Ţară: România | ||
E-mail: office@cnsc.ro | Telefon: 0213104641 |
| ||
Adresă Internet (URL) www.cnsc.ro | Fax: 0213104642 |
| ||
Organismul competent pentru procedurile de mediere (după caz) | ||||
Denumire oficială: | ||||
Adresă: | ||||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: | ||
E-mail: | Telefon: |
| ||
Adresă Internet (URL) | Fax: |
| ||
VI.4.2) Utilizarea căilor de atac (completaţi rubrica VI.4.2 SAU, după caz, rubrica VI.4.3) Persoana vătămată poate sesiza Consiliul Naţional de Soluţionare a contestaţiilor în vederea anulării actului şi/sau recunoaşterii dreptului pretins ori a interesului legitim în condiţiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare. | ||||
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind utilizarea căilor de atac (se va completa de către autoritatea contractantă cu adresa serviciului propriu de unde se pot obţine respectivele informaţii) | ||||
Denumire oficială: | ||||
Adresă: | ||||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: | ||
E-mail: | Telefon: |
| ||
Adresă Internet (URL) | Fax: |
| ||