Secţiunea 3 - Formulare - Anexa 1/2012 Documentaţii standardizate aferente contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''proiectare şi execuţie staţie de tratare a apei/staţie de epurare de ape reziduale''

M.Of. 410 bis

În vigoare
Versiune de la: 20 Iunie 2012
SECŢIUNEA 3:Formulare

Cuprins

Formulare 1.3-1 Acord Contractual

(1)Formulare 1.3-1 - Acord Contractual
Prezentul acord a fost încheiat în data de .........................................................
Intre
Autoritatea Contractantă (denumita in continuare "Autoritatea Contractantă") pe de o parte şi ......................... din ......................... (denumit în continuare "Antreprenorul") pe de altă parte.
Întrucât Autoritatea Contractanta doreşte ca Lucrarile cunoscute drept Titlul Proiectului sa fie proiectate si executate de catre Antreprenor si a acceptat Oferta Antreprenorului pentru proiectarea, executia si finalizarea respectivelor Lucrari, precum si pentru remedierea oricaror defecte ale acestora,
Autoritatea Contractanta si Antreprenorul convin dupa cum urmeaza:
1.În prezentul Acord, cuvintele si expresiile vor avea aceleasi inteles ca si in Conditiile de Contract la care se face referire in continuare.
2.Se va considera ca urmatoarele documente vor fi citite si interpretate si vor face parte din prezentu Acord:
(a)Acordul Contractual
(b)Formularul de Oferta
(c)Anexa la Oferta
(d)Procese verbale ale Intalnirilor si/sau Clarificari privind Documentele de Licitatie
(e)Conditiile Speciale
(f)Conditiile Generale
(g)Cerintele Autoritatii Contractante
(h)Listele de Preturi completate si Prembulul la Listele de Preturi
(i)Planse
(j)Programe/Calendare de realizare activitati
(k)Clarificarile privind oferta Antreprenorului
(l)Oferta Antreprenorului, si
(m)Orice alte documente care fac parte din Contract
Actele aditionale si protocoalele vor avea prioritatea documentelor pe care le modifica.
3.Luand în considerare platile ce urmeaza sa fie efectuate de catre Autoritatea Contractanta Antreprenorului asa cum se mentioneaza in continuare, Antreprenorul convine prin prezentul Acord cu Autoritatea Contractanta sa proiecteze, sa execute si sa finalizeze Lucrarile, precum si sa remedieze orice defecte ale acestor Lucrari in conformitate cu prevederile Contractului.
4.Prin prezentul Acord, Autoritatea Contractanta convine sa achite Antreprenorului, luand in considerare proiectarea, executia si finalizarea Lucrarilor, precum si remedierea defectelor acestor Lucrari, pretul Contractului sau orice alta suma ce poate deveni exigibila in baza prevederilor Contractului, la datele si in modul care se precizeaza in Contract.
Valoare de Contract Acceptată

Valoare de Contract Acceptată, (exclusiv TVA)

RON

(in litere):

RON

TVA.

RON

(în litere):

RON

Total Valoare de Contract Acceptata (inclusiv TVA)

RON

(în litere):

RON

Platile urmeaza sa fie efectuate in RON în contul Antreprenorului cu numarul:
Banca: .............
Numele detinatorului contului bancar: .......................
Numarul contului bancar ..................
Facturile aferente platii vor fi expediate pe adresa
Autoritatea Contractantă
Adresa
Localitatea
Judeţ
Cod poştal
Drept marturie a celor de mai sus, partile contractuale au semnat prezentul Acord, în 2 originale, cate unul pentru fiecare parte semnatara in data mentionata mai sus in conformitate cu legile aplicabile.

Semnat de catre ....................

Numele semnatarului ....................

pentru şi în numele Autorităţii Contractante ....................

Data ....................

Semnat de către ....................

Numele semnatarului ....................

pentru şi în numele Antreprenorului ....................

Data ....................

(2)Formulare 1.3-3 - Garanţie Pentru Plăţile în Avans

Scurta descriere a Contractului:

Scurta descriere a Contractului

Numele şi adresa Beneficiarului:

Autoritatea Contractantă

Adresa

Localitatea

Judeţ

Cod poştal

 

(definit in Contract drept Autoritate Contractanta).

Am fost informaţi că ............................................. (numit în continuare "Principal") este Antreprenorul dumneavoastră pentru acest Contract şi că doreşte să primească o plată în avans, pentru care în Contract se prevede să obţină o garanţie.
La cererea Principalului, noi (numele băncii) ............................................. ne angajăm în mod irevocabil prin prezenta să vă plătim dumneavoastră, Beneficiarul, orice sumă sau sume care nu depăşesc în total valoarea de ............................ ("Valoarea garantată", adică: .........................) la primirea de către noi a cererii dumneavoastră scrise şi a declaraţiei dumneavoastră scrise care să menţioneze următoarele:
1.Principalul nu a restituit avansul plătit potrivit prevederilor Condiţiilor de Contract, şi
2.suma pe care Principalul nu a restituit-o
Acesta garanţie va deveni efectivă la primirea de către Principal a plăţii în avans. Valoarea garantată va fi redusă cu sumele restituite către dumneavoastră din avansul plătit, după cum este evidenţiat în Certificatele de Plată emise de către dumneavoastră potrivit prevederilor Sub-Clauzei 14.6 a Condiţiilor de Contract. Ca urmare a primirii (de la Principal) unei copii din fiecare Certificat de Plată, noi vă vom transmite cu promptitudine o notificare referitoare la suma garantată revizuită în consecinţă.
Orice cerere de plată trebuie să conţină semnătura dumneavoastră, care trebuie să fie autentificată de către bancherii dumneavoastră sau de către un notar public. Cererea şi declaraţia autentificate trebuie să fie primite de către noi, la adresa noastră, la data sau înaintea datei de (70 de zile după data estimată de expirare a Perioadei de Notificare a Defectelor pentru Lucrări) ............................................. ("data de expirare"), moment în care această garanţie va expira şi ne va fi restituită.
Am fost informaţi că Beneficiarul poate cere Principalului să prelungească valabilitatea acestei garanţii dacă plata în avans nu a fost restituită cu 28 de zile înainte de data de expirare a garanţiei. Ne angajăm să vă plătim Valoarea garantată la primirea de către noi, în termenul de 28 de zile, a cererii sau a declaraţiei dumneavoastră scrise menţionând faptul că avansul plătit nu a fost restituit, şi că valabilitatea acestei garanţii nu a fost prelungită.
Această garanţie este transferabilă în întregime în favoarea (instituţia finanţatoare), succesorilor săi şi împuterniciţilor.
Această garanţie este guvernată de legile din România şi va respecta Regulile Uniforme privind Garanţiile la Cerere, publicate cu numărul 458 de către Camera Internaţională de Comerţ, cu excepţia celor menţionate mai sus.
Data: .............................
Semnatura: ...................
(3)Formulare 1.3-4 Garanţie Pentru Sumele Reţinute

Scurta descriere a Contractului:

Scurta descriere a Contractului

Numele şi adresa Beneficiarului:

Autoritatea Contractanta

Adresa

Localitate

Judet

Cod postal

 

(definit in Contract drept Autoritate Contractanta).

Am fost informaţi că .............................. (numit în continuare "Principal") este Antreprenorul dumneavoastră pentru acest Contract şi că doreşte să primească plata pentru [parte din] Sumele Reţinute, situaţie pentru care în Contract este prevăzut să obţină o garanţie.
La cererea Principalului, noi (numele băncii) .............................. ne angajăm în mod irevocabil prin prezenta să vă plătim dumneavoastră, Beneficiarul, orice sumă sau sume care nu depăşesc în total valoarea de .............................. ("Valoarea garantată", adică: ..............................) la primirea de către noi a cererii dumneavoastră scrise şi a declaraţiei dumneavoastră scrise care să menţioneze următoarele:
3.Principalul a eşuat în îndeplinirea obligaţiei (obligaţiilor) de a remedia un defect (defecte) pentru care este răspunzător potrivit prevederilor Condiţiilor de Contract, şi
4.natura acestei (acestor) defecte.
În orice moment, responsabilitatea noastră potrivit acestei garanţii nu va depăşi valoarea totală a Sumelor Reţinute, plătită Principalului de către dumneavoastră, aşa cum este evidenţiat în copiile transmise nouă ale Certificatelor de Plată emise de dumneavoastră potrivit prevederilor Sub-Clauzei 14.6 din Condiţiile de Contract.
Orice cerere de plată trebuie să conţină semnătura dumneavoastră, care trebuie să fie autentificată de către bancherii dumneavoastră sau de către un notar public. Cererea şi declaraţia autentificate trebuie să fie primite de către noi, la adresa noastră, la data sau înaintea datei de (70 de zile după data estimată de expirare a Perioadei de Notificare a Defectelor pentru Lucrări) .............................. ("data de expirare"), moment în care această garanţie va expira şi ne va fi restituită.
Am fost informaţi că Beneficiarul poate cere Principalului să prelungească valabilitatea acestei garanţii dacă Certificatul de Plată nu a fost emis potrivit prevederilor Contractului cu 28 de zile înainte de data de expirare a garanţiei. Ne angajăm să vă plătim Valoarea garantată la primirea de către noi, în termenul de 28 de zile, a cererii sau a declaraţiei dumneavoastră scrise menţionând faptul că Certificatul de Recepţie Finală nu a fost emis din motive imputabile Principalului, şi că valabilitatea acestei garanţii nu a fost prelungită.
Această garanţie este transferabilă în întregime în favoarea (instituţia finanţatoare), succesorilor săi şi împuterniciţilor.
Această garanţie este guvernată de legile din România şi va respecta Regulile Uniforme privind Garanţiile la Cerere, publicate cu numărul 458 de către Camera Internaţională de Comerţ, cu excepţia celor menţionate mai sus.
Data: .............................
Semnatura: ...................