Art. 2. - Art. 2: Modele de formulare tipărite - Informaţii privind legislaţiile - Materiale orientative - Regulamentul 574/21-mar-1972 de stabilire a modalităţilor de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 1408/71 privind aplicarea regimurilor de asigurare socială în raport cu lucrătorii salariaţi, cu lucrătorii care desfăşoară activităţi independente şi cu membrii familiilor acestora care se deplasează în cadrul Comunităţii

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial 0

În vigoare
Versiune de la: 18 August 2010
Art. 2: Modele de formulare tipărite - Informaţii privind legislaţiile - Materiale orientative
(1)Modelele de documente necesare aplicării regulamentului şi regulamentului de aplicare se întocmesc de către comisia administrativă.
Aceste documente pot fi transmise între instituţii fie prin formulare pe hârtie sau sub alte forme, fie sub formă de mesaje electronice standardizate prin servicii telematice, în conformitate cu titlul VIa. Schimbul de informaţii prin servicii telematice este condiţionat de un acord între autorităţile competente sau organele desemnate de autorităţile competente ale statului membru expeditor şi cele ale statului membru destinatar;

(2)Comisia administrativă poate strânge informaţii privind dispoziţiile legislaţiilor interne care intră în domeniul de aplicare al regulamentului, pentru a fi folosite de către autorităţile competente ale fiecărui stat membru.
(3)Comisia administrativă întocmeşte materiale orientative pentru informarea persoanelor interesate cu privire la drepturile acestora şi formalităţile administrative ce trebuie îndeplinite în vederea exercitării acelor drepturi.
Comitetul consultativ este consultat înainte de întocmirea acestor materiale orientative.