Art. 15. - Art. 15: Păstrarea evidenţei documentelor - Regulamentul 537/16-apr-2014 privind cerinţe specifice referitoare la auditul statutar al entităţilor de interes public şi de abrogare a Deciziei 2005/909/CE a Comisiei

Acte UE

Jurnalul Oficial 158L

În vigoare
Versiune de la: 9 Ianuarie 2024
Art. 15: Păstrarea evidenţei documentelor
Auditorii statutari şi firmele de audit păstrează documentele şi informaţiile prevăzute la articolul 4 alineatul (3), articolele 6 şi 7, articolul 8 alineatele (4)-(7), articolele 10 şi 11, articolul 12 alineatele (1) şi (2), articolul 14, articolul 16 alineatele (2), (3) şi (5) din prezentul regulament, precum şi la articolele 22b, 24a, 24b, 27 şi 28 din Directiva 2006/43/CE pentru o perioadă de cel puţin cinci ani de la data la care aceste documente şi informaţii au fost elaborate.
Statele membre pot dispune ca auditorii statutari şi firmele de audit să păstreze documentele şi informaţiile menţionate la primul paragraf pentru o perioadă mai lungă, în conformitate cu normele proprii privind protecţia datelor cu caracter personal şi a procedurilor administrative şi judiciare.