Art. 459. - Biroul centralizator care face reclamaţia trimite, de asemenea, cât mai curând posibil, către biroul centralizator în jurisdicţia căruia se află biroul de admitere temporară o notă de informaţii întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa 59. - Regulamentul 2454/02-iul-1993 de stabilire a unor dispoziţii de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2913/92 al Consiliului de instituire a Codului Vamal Comunitar

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 8 Decembrie 2015
Art. 459
(1)În cazul în care autorităţile vamale ale unui stat membru constată naşterea unei datorii vamale, se adresează, cât mai curând posibil, o reclamaţie asociaţiei garante de care este legat statul membru. În cazul în care naşterea datoriei se datorează faptului că mărfurile acoperite de carnetul ATA nu au fost reexportate sau nu au primit descărcarea obişnuită în termenele stabilite de către Convenţia ATA sau al Convenţiei de la Istanbul, această reclamaţie se adresează cel mai devreme după trei luni de la data expirării carnetului.

(2)Biroul centralizator care face reclamaţia trimite, de asemenea, cât mai curând posibil, către biroul centralizator în jurisdicţia căruia se află biroul de admitere temporară o notă de informaţii întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa 59.
Această notă de informaţii este însoţită de un exemplar al voletului nedescărcat, cu excepţia cazului în care biroul centralizator nu este în posesia unui astfel de volet. Această notă de informaţii se poate folosi ori de câte ori se consideră necesar.