Art. 3. - Art. 3: Funcţionalităţi legate de cererile de documente - Regulamentul 2179/09-dec-2021 privind funcţionalităţile interfeţei publice conectate la Sistemul de informare al pieţei interne pentru detaşarea conducătorilor auto în sectorul transportului rutier

Acte UE

Jurnalul Oficial 443L

În vigoare
Versiune de la: 10 Decembrie 2021
Art. 3: Funcţionalităţi legate de cererile de documente
(1)Interfaţa publică permite autorităţii competente a statului membru în care a avut loc detaşarea să solicite operatorului să trimită documentele prevăzute la articolul 1 alineatul (11) litera (c) primul paragraf din Directiva (UE) 2020/1057 pentru o perioadă de până la douăsprezece luni anterioare datei cererii. Interfaţa publică conectată la IMI permite operatorului să furnizeze documentele solicitate în una sau mai multe etape.
(2)În cazul în care operatorului i se solicită să furnizeze unul sau mai multe documente suplimentare care nu au fost incluse în cererea menţionată la alineatul (1), interfaţa publică calculează termenul de opt săptămâni pentru furnizarea documentelor începând cu data solicitării documentului sau a documentelor suplimentare.
(3)Interfaţa publică permite ca operatorul să fie informat în cazurile în care statul membru gazdă solicită asistenţă din partea statului membru de stabilire.
(4)Orice document încărcat de autoritatea competentă a statului membru de stabilire în urma unei cereri de asistenţă formulate de autoritatea competentă a statului membru gazdă în temeiul articolului 1 alineatul (11) litera (c) al doilea paragraf din Directiva (UE) 2020/1057 trebuie să fie vizibil în contul operatorului.
(5)Interfaţa publică permite operatorului să primească o notificare cu privire la închiderea cererii de documente, cu indicarea rezultatului final, după verificarea de către autorităţile naţionale a documentelor solicitate.
Cererile de documente care nu au fost închise de autoritatea competentă solicitantă din statul membru gazdă se închid automat la 24 de luni de la data cererii.