Art. 20. - Art. 20: Programul de lucru în materie de acreditare şi raportul de gestionare - Regulamentul 192/09-sept-2024 privind procedurile de acreditare a verificatorilor în temeiul Regulamentului (UE) 2023/1805 al Parlamentului European şi al Consiliului privind utilizarea combustibililor din surse regenerabile şi cu emisii scăzute de carbon în transportul maritim şi de modificare a Directivei 2009/16/CE a Parlamentului European şi a Consiliului

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 29 Ianuarie 2025
Art. 20: Programul de lucru în materie de acreditare şi raportul de gestionare
(1)Până la data de 31 decembrie a fiecărui an, organismul naţional de acreditare pune la dispoziţia autorităţii competente a statului de administrare un program de lucru în materie de acreditare care conţine lista verificatorilor acreditaţi de respectivul organism naţional de acreditare. Programul de lucru în materie de acreditare conţine următoarele informaţii în legătură cu fiecare verificator:
a)informaţii privind activităţile planificate de organismul naţional de acreditare pentru verificatorul în cauză, inclusiv activităţile de supraveghere şi de reevaluare;
b)datele auditurilor prin observare directă prevăzute care urmează să fie efectuate de organismul naţional de acreditare pentru evaluarea verificatorului;
c)informaţii care precizează dacă organismul naţional de acreditare a solicitat unui organism naţional de acreditare dintr-un alt stat membru să desfăşoare activităţi de supraveghere în temeiul articolului 7 alineatul (5).
(2)În cazul în care apar modificări în ceea ce priveşte informaţiile menţionate la primul paragraf, organismul naţional de acreditare prezintă autorităţii competente a statului de administrare un program de lucru actualizat, până la data de 31 ianuarie a fiecărui an.
(3)În urma prezentării programului de lucru în materie de acreditare în conformitate cu alineatul (1), autoritatea competentă a statului de administrare furnizează organismului naţional de acreditare toate informaţiile relevante, inclusiv legislaţia şi orientările naţionale aplicabile.
(4)Până la data de 1 iunie a fiecărui an, organismul naţional de acreditare pune la dispoziţia autorităţii competente a statului de administrare un raport de gestionare. Raportul de gestionare conţine următoarele informaţii în legătură cu fiecare verificator care a fost acreditat de organismul naţional de acreditare în cauză:
a)detaliile de acreditare ale verificatorilor recent acreditaţi de către organismul naţional de acreditare în cauză;
b)rezultatele sintetizate ale activităţilor de supraveghere şi de reevaluare desfăşurate de organismul naţional de acreditare;
c)rezultatele sintetizate ale evaluărilor extraordinare care au avut loc, inclusiv motivele care au stat la baza efectuării lor;
d)orice plângeri depuse împotriva verificatorului de la data ultimului raport de gestionare şi acţiunile întreprinse de organismul naţional de acreditare;
e)detalii privind acţiunile întreprinse de organismul naţional de acreditare ca răspuns la informaţiile comunicate de autoritatea competentă a statului de administrare.