Art. 15. - Art. 15: Plângeri - Regulamentul 192/09-sept-2024 privind procedurile de acreditare a verificatorilor în temeiul Regulamentului (UE) 2023/1805 al Parlamentului European şi al Consiliului privind utilizarea combustibililor din surse regenerabile şi cu emisii scăzute de carbon în transportul maritim şi de modificare a Directivei 2009/16/CE a Parlamentului European şi a Consiliului

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 29 Ianuarie 2025
Art. 15: Plângeri
Atunci când primeşte o plângere referitoare la verificator din partea autorităţii competente a statului de administrare, din partea societăţii de transport maritim, din partea statului de pavilion responsabil pentru navele care arborează pavilionul unui stat membru sau din partea altor părţi interesate, organismul naţional de acreditare întreprinde următoarele acţiuni într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de trei luni de la data primirii plângerii:
(a)decide dacă plângerea este valabilă;
(b)se asigură că verificatorului vizat i se dă ocazia să îşi prezinte observaţiile;
(c)adoptă măsurile corespunzătoare pentru a gestiona plângerea respectivă;
(d)înregistrează plângerea şi măsurile adoptate;
(e)îi răspunde reclamantului.