Art. 61. - Art. 61: Raportarea controalelor - Regulamentul 1240/18-mai-2016 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (UE) nr. 1308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte intervenţia publică şi ajutorul pentru depozitarea privată

Acte UE

Jurnalul Oficial 206L

În vigoare
Versiune de la: 7 Februarie 2018
Art. 61: Raportarea controalelor
(1)Agenţia de plăţi întocmeşte un raport de control în termen de cinci zile lucrătoare de la încheierea fiecărui control la faţa locului întreprins şi, dacă este cazul, a controalelor menţionate la articolul 56 alineatul (3). Raportul descrie cu precizie diferitele elemente verificate şi indică:
a)data şi ora începerii controlului;
b)detalii privind eventualul preaviz dat;
c)durata controlului;
d)persoanele responsabile prezente;
e)natura şi amploarea controalelor efectuate, furnizând, în special, detalii cu privire la documentele şi produsele examinate;
f)constatările şi concluziile;
g)dacă este necesară vreo acţiune ulterioară.
Raportul este semnat de funcţionarul responsabil al agenţiei de plăţi şi este fie contrasemnat de operator sau, după caz, de administratorul depozitului, fie trimis operatorului cu confirmare de primire. Raportul este inclus în dosarul de plată.
(2)În cazul neconformităţii unor produse supuse controlului, verificarea se extinde la un eşantion statistic mai amplu care urmează a fi determinat de agenţia de plăţi.
(3)Agenţia de plăţi înregistrează eventualele cazuri de neconformitate din perspectiva criteriilor de gravitate, amploare, durată şi repetiţie, care pot avea drept rezultat excluderea în conformitate cu articolul 62 alineatul (1) sau rambursarea ajutorului pentru depozitarea privată plătit în mod necuvenit, inclusiv a dobânzilor, dacă este cazul, în conformitate cu articolul 62 alineatul (4).