Art. 10. - Cererea de notificare include originalul sau o copie certificată a fiecărui document a cărui notificare se solicită. - Regulamentul 1189/18-nov-2011 de stabilire a unor norme referitoare la anumite dispoziţii din Directiva 2010/24/UE a Consiliului privind asistenţa reciprocă în materie de recuperare a creanţelor legate de impozite, taxe şi alte măsuri

Acte UE

Jurnalul Oficial 302L

În vigoare
Versiune de la: 17 Noiembrie 2017
Art. 10
1.Cererea de notificare include originalul sau o copie certificată a fiecărui document a cărui notificare se solicită.
Formularul uniform de notificare ce însoţeşte cererea în temeiul articolului 8 alineatul (1) al doilea paragraf din Directiva 2010/24/UE se completează de către autoritatea solicitantă sau sub responsabilitatea acesteia. Formularul respectiv furnizează destinatarului informaţii cu privire la documentele pentru care a fost solicitată asistenţa pentru notificare.
2.În ceea ce priveşte informaţiile menţionate în formularul uniform de notificare, se aplică următoarele reguli:
(a)valoarea creanţei se menţionează în măsura în care a fost deja stabilită;
(b)perioada în care trebuie efectuată notificarea poate fi indicată prin menţionarea datei până la care autoritatea solicitantă doreşte ca notificarea să fie efectuată.