Art. 20. - Art. 20: Păstrarea documentelor şi a informaţiilor - Regulamentul 1157/11-apr-2024 privind transferurile de deşeuri, de modificare a Regulamentelor (UE) nr. 1257/2013 şi (UE) 2020/1056 şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1013/2006

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

Neintrat în vigoare
Versiune de la: 21 Ianuarie 2025
Art. 20: Păstrarea documentelor şi a informaţiilor
(1)Autorităţile competente, notificatorul, destinatarul şi instalaţia care primeşte deşeurile păstrează în Uniune toate informaţiile transmise sau schimbate în legătură cu transferurile notificate timp de cel puţin cinci ani de la data la care a fost furnizat un certificat în conformitate cu articolul 15 alineatul (4) sau cu articolul 16 alineatul (6).
În cazul notificărilor generale în conformitate cu articolul 13, obligaţia menţionată la primul paragraf se aplică de la data la care a fost furnizat ultimul certificat în conformitate cu articolul 15 alineatul (4) sau cu articolul 16 alineatul (6).
(2)Informaţiile furnizate în temeiul articolului 18 se păstrează în Uniune pentru o perioadă de cel puţin cinci ani de la data la care a fost furnizat un certificat în conformitate cu articolul 18 alineatul (9) de către persoana care organizează transferul, destinatar şi instalaţia care primeşte deşeurile.
(3)Autorităţile competente păstrează în Uniune toate informaţiile şi documentele prezentate sau schimbate în legătură cu transferurile ilegale timp de cel puţin cinci ani de la data la care a fost finalizată o preluare sau o valorificare sau o eliminare alternativă.