Art. 32. - Art. 32: Competenţe delegate - Regulamentul 1139/04-iul-2018 privind normele comune în domeniul aviaţiei civile şi de înfiinţare a Agenţiei Uniunii Europene pentru Siguranţa Aviaţiei, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 2111/2005, (CE) nr. 1008/2008, (UE) nr. 996/2010, (UE) nr. 376/2014 şi a Directivelor 2014/30/UE şi 2014/53/UE ale Parlamentului European şi ale Consiliului, precum şi de abrogare a Regulamentelor (CE) nr. 552/2004 şi (CE) nr. 216/2008 ale Parlamentului European şi ale Consiliului şi a Regulamentului (CEE) nr. 3922/91 al Consiliului

Acte UE

Jurnalul Oficial 212L

În vigoare
Versiune de la: 26 August 2025 până la: 1 August 2026
Art. 32: Competenţe delegate
(1)Pentru operarea aeronavelor menţionate la articolul 2 la alineatul (1) litera (b), altele decât aeronavele fără pilot la bord, Comisia este împuternicită să adopte acte delegate în conformitate cu articolul 128, care stabilesc norme detaliate cu privire la:
a)condiţiile care trebuie îndeplinite de către operatorii menţionaţi la articolul 30 la alineatul (1) şi de membrii personalului lor aeronautic navigant în ceea ce priveşte limitările timpului de zbor şi de serviciu, precum şi cerinţele privind odihna aplicabile membrilor personalului aeronautic navigant;
b)condiţiile şi procedurile necesare pentru a asigura respectarea cerinţelor esenţiale menţionate la articolul 29 în ceea ce priveşte aprobarea de către autorităţile naţionale competente a regimurilor individuale de specificare a timpului de zbor şi emiterea avizelor agenţiei cu privire la aceste regimuri în conformitate cu articolul 76 la alineatul (7).
(2)În ceea ce priveşte operarea aeronavelor menţionate la articolul 2 la alineatul (1) litera (b), altele decât aeronavele fără pilot la bord, Comisia este împuternicită să adopte acte delegate în conformitate cu articolul 128, pentru a modifica anexa V şi, după caz, anexele VII şi VIII, dacă acest lucru se impune ca urmare a evoluţiilor de ordin tehnic, operaţional sau ştiinţific sau a apariţiei unor dovezi cu privire la siguranţă legate de operaţiunile aeriene, în scopul, şi în măsura în care este necesar, atingerii obiectivelor prevăzute la articolul 1.