Art. 116. - Art. 116: Proceduri pentru luarea deciziilor - Regulamentul 1139/04-iul-2018 privind normele comune în domeniul aviaţiei civile şi de înfiinţare a Agenţiei Uniunii Europene pentru Siguranţa Aviaţiei, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 2111/2005, (CE) nr. 1008/2008, (UE) nr. 996/2010, (UE) nr. 376/2014 şi a Directivelor 2014/30/UE şi 2014/53/UE ale Parlamentului European şi ale Consiliului, precum şi de abrogare a Regulamentelor (CE) nr. 552/2004 şi (CE) nr. 216/2008 ale Parlamentului European şi ale Consiliului şi a Regulamentului (CEE) nr. 3922/91 al Consiliului

Acte UE

Jurnalul Oficial 212L

În vigoare
Versiune de la: 26 August 2025 până la: 1 August 2026
Art. 116: Proceduri pentru luarea deciziilor
(1)Consiliul de administraţie instituie proceduri transparente pentru luarea deciziilor individuale prevăzute la articolul 76 la alineatul (4).
În special, respectivele proceduri:
a)asigură audierea persoanei fizice sau juridice căreia i se adresează decizia, precum şi a oricărei alte părţi pe care decizia o priveşte în mod direct şi personal;
b)prevăd notificarea deciziei persoanelor fizice sau juridice vizate şi publicarea respectivei decizii, sub rezerva respectării cerinţelor de la articolul 123 şi articolul 132 la alineatul (2);
c)prevăd informarea persoanei fizice sau juridice căreia i se adresează decizia, precum şi a tuturor celorlalte părţi la procedură, cu privire la căile de atac de care dispun în temeiul prezentului regulament;
d)asigură motivarea corespunzătoare a deciziei.
(2)Consiliul de administraţie instituie proceduri prin care se precizează condiţiile în care sunt notificate deciziile persoanelor în cauză, inclusiv informaţiile cu privire la procedurile de contestare disponibile prevăzute în prezentul regulament.