Art. 24. - Art. 24: Procedura privind cererile de asistenţă reciprocă - Regulamentul 1020/20-iun-2019 privind supravegherea pieţei şi conformitatea produselor şi de modificare a Directivei 2004/42/CE şi a Regulamentelor (CE) nr. 765/2008 şi (UE) nr. 305/2011

Acte UE

Jurnalul Oficial 169L

În vigoare
Versiune de la: 1 Octombrie 2024 până la: 11 August 2026
Art. 24: Procedura privind cererile de asistenţă reciprocă
(1)Înainte de a transmite o cerere în temeiul articolului 22 sau 23, autoritatea solicitantă depune toate eforturile pentru a efectua ea însăşi toate investigaţiile rezonabile posibile.
(2)Atunci când transmite o cerere în temeiul articolului 22 sau 23, autoritatea solicitantă furnizează toate informaţiile disponibile, pentru a-i permite autorităţii solicitate să îndeplinească cererea, inclusiv orice elemente de probă necesare care nu pot fi obţinute decât în statul membru al autorităţii solicitante.
(3)Cererile în temeiul articolelor 22 şi 23 şi toate comunicările aferente se transmit folosind formularele electronice standard prin intermediul sistemului de informaţii şi comunicare menţionat la articolul 34.
(4)Comunicarea are loc direct între autorităţile de supraveghere a pieţei implicate sau prin intermediul birourilor unice de legătură ale statelor membre în cauză.
(5)Limbile care urmează să fie utilizate pentru cererile în temeiul articolelor 22 şi 23 şi pentru toate comunicările aferente sunt convenite de autorităţile de supraveghere a pieţei în cauză.
(6)În cazul în care nu se ajunge la un acord între autorităţile de supraveghere a pieţei în cauză cu privire la limbile care urmează să fie utilizate, cererile în temeiul articolelor 22 şi 23 se transmit în limba oficială a statului membru al autorităţii solicitante, iar răspunsurile la astfel de cereri se transmit în limba oficială a statului membru al autorităţii solicitate. În acest caz, autoritatea solicitantă şi autoritatea solicitată asigură traducerea cererilor, ale răspunsurilor sau ale altor documente pe care le primesc una de la cealaltă.
(7)Sistemul de informaţii şi comunicare menţionat la articolul 34 furnizează birourilor unice de legătură implicate informaţii structurate privind cazurile de asistenţă reciprocă. Utilizând aceste informaţii, birourile unice de legătură oferă orice sprijin necesar pentru a facilita asistenţa.