Art. 94. - Art. 94: Decizii şi comunicări ale Oficiului - Regulamentul 1001/14-iun-2017 privind marca Uniunii Europene

Acte UE

Jurnalul Oficial 154L

În vigoare
Versiune de la: 1 Decembrie 2025
Art. 94: Decizii şi comunicări ale Oficiului
(1)Deciziile adoptate de Oficiu menţionează motivele pe care se întemeiază. Acestea nu se pot întemeia decât pe motive sau pe dovezi asupra cărora părţile interesate au avut posibilitatea de a formula observaţii. Hotărârile luate în cadrul unei proceduri orale în faţa Oficiului pot fi pronunţate verbal. Acestea sunt ulterior notificate în scris părţilor.
(2)Orice decizie, comunicare sau notificare din partea Oficiului indică numele departamentului sau al diviziei Oficiului, precum şi numele funcţionarului sau funcţionarilor responsabili. Aceasta trebuie să aibă semnătura funcţionarului sau funcţionarilor respectivi sau, în absenţa semnăturii, ştampila Oficiului, imprimată sau aplicată cu tuş. Directorul executiv poate decide, de asemenea, că un alt mijloc de identificare a departamentului sau diviziei Oficiului, precum şi a numelui funcţionarului sau funcţionarilor responsabili, sau că un alt tip de identificare decât ştampila poate fi utilizat în cazul în care deciziile, comunicările sau notificările din partea Oficiului sunt transmise prin fax sau prin orice alte mijloace tehnice de comunicare.
(3)Deciziile Oficiului care pot face obiectul unei căi de atac sunt însoţite de o comunicare scrisă care indică faptul că cererea de introducere a căii de atac se depune în scris la Oficiu în termen de două luni de la data de notificare a deciziei atacate. Comunicarea atrage, de asemenea, atenţia părţilor asupra dispoziţiilor articolelor 66, 67 şi 68. Părţile nu se pot prevala de omisiunea comunicării de către Oficiu a posibilităţii de a introduce o cale de atac.