Art. 9. - Art. 9: Diverse obligaţii ale angajatorului - Directiva 89/391/CEE/12-iun-1989 privind punerea în aplicare de măsuri pentru promovarea îmbunătăţirii securităţii şi sănătăţii lucrătorilor la locul de muncă

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial 0

În vigoare
Versiune de la: 11 Decembrie 2008
Art. 9: Diverse obligaţii ale angajatorului
(1)Angajatorul:
a)trebuie să dispună de o evaluare a riscurilor privind securitatea şi sănătatea la locul de muncă, inclusiv a celor referitoare la grupurile de lucrători expuşi unor riscuri speciale;
b)decide care sunt măsurile de protecţie ce urmează a fi luate şi, dacă este necesar, care este echipamentul de protecţie care poate fi utilizat;
c)ţine evidenţa accidentelor de muncă care conduc la o incapacitate de muncă a lucrătorului mai mare de 3 zile;
d)redactează, la solicitarea autorităţilor competente şi în conformitate cu legislaţiile şi practicile interne, rapoartele privind accidentele de muncă suferite de lucrători.
(2)Statele membre definesc, în funcţie de natura activităţilor şi mărimea întreprinderilor, obligaţiile ce revin diferitelor categorii de întreprinderi cu privire la redactarea documentelor prevăzute la alineatul (1) literele (a) şi (b) şi la pregătirea documentelor prevăzute la alineatul (1) literele (c) şi (d).