Art. 3. - Directiva 2006/114/CE/12-dec-2006 privind publicitatea înşelătoare şi comparativă (versiune codificată)
Acte UE
Editia Speciala a Jurnalului Oficial
În vigoare
Versiune de la: 1 Ianuarie 2007
Art. 3
În vederea determinării caracterului înşelător al publicităţii se iau în considerare toate aspectele acesteia, în special orice informaţie pe care o cuprinde cu privire la:
(a)caracteristicile bunurilor sau serviciilor, cum sunt disponibilitatea, natura, modul de execuţie, compoziţia, metoda şi data fabricaţiei sau prestării, dacă acestea corespund scopului, destinaţia, cantitatea, parametrii tehnico-funcţionali, originea geografică sau comercială sau rezultatele aşteptate ca urmare a utilizării lor sau rezultatele şi caracteristicile esenţiale ale testelor sau controalelor efectuate asupra bunurilor sau serviciilor;
(b)preţul sau modul de calcul al preţului şi condiţiile în care se distribuie bunurile sau se prestează serviciile;
(c)natura, atribuţiile şi drepturile persoanei care îşi face publicitate, cum ar fi identitatea şi activele sale, calificările şi deţinerea drepturilor de proprietate industrială, comercială sau intelectuală sau premiile şi distincţiile sale.