Art. 7. - Art. 7: Urmărirea contestaţiilor - Decizia 3/19-oct-2023 de stabilire a normelor de punere în aplicare a dispoziţiilor referitoare la asistenţa în materie de recuperare din Protocolul privind cooperarea administrativă şi combaterea fraudelor în domeniul taxei pe valoarea adăugată şi privind asistenţa reciprocă în materie de recuperare a creanţelor [2023/2474]

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 9 Noiembrie 2023
Art. 7: Urmărirea contestaţiilor
(1)Orice acţiune prin care se contestă creanţa sau titlul care permite executarea acesteia intentată în statul autorităţii solicitante este notificată de autoritatea solicitantă autorităţii solicitate, de îndată ce autoritatea solicitantă a fost informată asupra acţiunii în cauză.
(2)În cazul în care actele cu putere de lege şi practicile administrative în vigoare în statul solicitat nu permit instituirea măsurilor asigurătorii sau recuperarea solicitată în temeiul articolului PVAT.29 alineatul (4) al doilea şi al treilea paragraf din protocol, autoritatea solicitată informează autoritatea solicitantă cu privire la acest fapt, în cel mai scurt timp posibil şi, în orice caz, în termen de o lună de la data primirii notificării menţionate la alineatul (1).
(3)Autoritatea solicitată notifică autorităţii solicitante orice acţiune întreprinsă în statul solicitat pentru rambursarea sumelor recuperate sau pentru compensaţii legate de recuperarea creanţelor contestate, imediat după ce autoritatea solicitată a fost informată cu privire la această acţiune.
(4)În măsura posibilităţilor, autoritatea solicitată implică autoritatea solicitantă în procedurile de regularizare a sumei de rambursat şi a compensaţiei datorate. La primirea unei cereri motivate din partea autorităţii solicitate, autoritatea solicitantă transferă sumele rambursate şi compensaţia plătită, în termen de două luni de la data primirii cererii.