Subcapitolul vii - Soluţii generale privind publicitatea directă prin corespondenţa - Decizia 2007/564/CE/06-aug-2007 privind scutirea anumitor servicii din sectorul poştal din Finlanda, excluzând Insulele Ĺland, de la aplicarea Directivei 2004/17/CE a Parlamentului European şi a Consiliului de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii în sectoarele apei, energiei, transporturilor şi serviciilor poştale

Acte UE

Jurnalul Oficial 215L

În vigoare
Versiune de la: 18 August 2007
SUBCAPITOLUL VII:Soluţii generale privind publicitatea directă prin corespondenţa
(15)În conformitate cu notificarea şi informaţiile suplimentare prezentate de autorităţile finlandeze, soluţiile generale privind publicitatea prin corespondenţă iau forma unor diferite combinaţii de servicii diverse, precum servicii de tipărire, servicii de ataşare a adresei pe plic şi de analizare a unui anumit grup, servicii de reproducere şi feedback (electronic), combinate cu servicii de publicitate directă prin corespondenţă, cu adresă şi/sau fără adresă (1). Combinaţia specifică de servicii este în funcţie de cererile clienţilor. Luate separat, cotele de piaţă deţinute de poşta finlandeză pentru anumite servicii care ar putea fi combinate într-o "soluţie generală" variază considerabil: pentru serviciile de publicitate directă prin corespondenţă, cu adresă: 90 %, pentru serviciile de publicitate directă prin corespondenţă, fără adresă: 41 %, pentru servicii de tipărire: 36 %, pentru servicii de gestionare a datelor (inclusiv servicii de feedback): 4 %. Având în vedere aceste cifre, situaţia concurenţei nu poate fi identică, indiferent de combinaţia de servicii aleasă. De asemenea, se poate considera că publicitatea directă prin corespondenţă fără adresă este expusă în mod direct concurenţei, această situaţie nefiind valabilă pentru publicitatea directă prin corespondenţă cu adresă. Din moment ce nu se poate stabili care servicii pot fi grupate în cazul în care sunt solicitate de unul sau mai mulţi clienţi, orice decizie cu privire la regimul juridic aplicabil soluţiilor generale ar atrage după sine un grad mare de incertitudine juridică. În această situaţie, soluţiile generale privind publicitatea directă prin corespondenţă, astfel cum sunt definite în notificarea primită din partea autorităţilor finlandeze, nu pot face obiectul unei decizii în conformitate cu articolul 30 din Directiva 2004/17/CE în calitate de categorie unică de servicii.
_________________
(1)Informaţiile suplimentare furnizate se referă, de asemenea, la elaborarea unui conţinut publicitar ca serviciu care ar putea fi clasificat în cadrul conceptului de "soluţii generale privind publicitatea directă prin corespondenţă". Cu toate acestea, asemenea servicii nu au fost examinate deoarece nu reprezintă o activitate relevantă în conformitate cu articolul 6 din Directiva 2004/17/CE şi nu au fost oferite de poşta finlandeză sau filialele acesteia.