Art. 32. - orice observaţii formulate de agentul temporar cu privire la respectivele documente. - Decizia 2004/676/CE/24-sep-2004 privind statutul agenţilor din cadrul Agenţiei Europene de Apărare

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 29 Ianuarie 2007
Art. 32
Dosarul personal al agentului temporar cuprinde:
(a)toate documentele privind statutul său administrativ şi toate rapoartele privind competenţa, eficienţa sau comportamentul său;
(b)orice observaţii formulate de agentul temporar cu privire la respectivele documente.
Documentele se înregistrează, se numerotează şi se arhivează în ordine, fără discontinuităţi; agenţia nu poate utiliza sau cita documentele menţionate la litera (a) împotriva unui agent temporar în cazul în care acestea nu au fost comunicate respectivului agent temporar înainte de a fi arhivate.
Comunicarea oricărui document se certifică prin semnătura agentului temporar sau, în lipsa acesteia, prin scrisoare recomandată trimisă la ultima adresă comunicată de agent.
Dosarul personal al agentului temporar nu poate conţine nici o referire la activităţile şi opiniile sale politice, sindicale, filozofice sau religioase, la originea sa rasială sau etnică ori la orientarea sa sexuală.
Cu toate acestea, paragraful anterior nu interzice introducerea în dosar a actelor şi documentelor administrative cunoscute de agentul temporar, care sunt necesare punerii în aplicare a prezentului statut.
Fiecărui agent temporar îi corespunde un singur dosar personal.
Agentul temporar are dreptul, chiar şi după încetarea raporturilor de muncă, de a lua la cunoştinţă toate documentele din dosarul său şi de a face copii după acestea.
Dosarul personal este confidenţial şi nu poate fi consultat decât la sediul administrativ sau pe un suport electronic securizat. Cu toate acestea, dosarul personal este înmânat comisiei de apel în cazul în care se înaintează o acţiune care îl priveşte pe agentul temporar.