Art. 2. - să utilizeze cele mai recente previziuni privind traficul, exprimate în unităţi de servicii, în conformitate cu articolul 10 alineatul (2) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/317 . - Decizia 1039/16-mai-2025 privind lipsa de coerenţă a anumitor obiective de performanţă incluse în proiectul de plan de performanţă prezentat de Elveţia în temeiul Regulamentului (CE) nr. 549/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului cu obiectivele de performanţă la nivelul Uniunii pentru cea de a patra perioadă de referinţă a sistemului de performanţă şi de tarifare în cadrul Cerului unic european

Acte UE

Jurnalul Oficial seria L

În vigoare
Versiune de la: 23 Mai 2025
Art. 2
Elveţia trebuie să revizuiască în sens descrescător obiectivele de rentabilitate stabilite pentru zona sa tarifară de rută, exprimate în costuri unitare determinate (DUC).
Atunci când îşi revizuieşte obiectivele de rentabilitate, Elveţia trebuie:
(a)să se asigure că obiectivele de rentabilitate revizuite sunt coerente atât cu tendinţa DUC la nivelul Uniunii, cât şi cu tendinţa DUC pe termen lung la nivelul Uniunii, menţionate la punctul 1.4 literele (a) şi, respectiv, (b) din anexa IV la Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/317;
(b)să reducă în consecinţă nivelul costurilor determinate, în special pentru anul calendaristic 2029;
(c)să utilizeze cele mai recente previziuni privind traficul, exprimate în unităţi de servicii, în conformitate cu articolul 10 alineatul (2) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/317.
În cazul în care Elveţia invocă, în proiectul său revizuit de plan de performanţă care trebuie prezentat în conformitate cu articolul 14 alineatul (3) al doilea paragraf din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/317, o abatere în temeiul punctului 1.4 litera (d) din anexa IV la regulamentul de punere în aplicare în cauză, aceasta se asigură că abaterea respectivă este susţinută de informaţii şi justificări adecvate. În special, Elveţia trebuie să demonstreze că orice măsuri invocate pentru a justifica o abatere de la obiectivele de rentabilitate la nivelul Uniunii se referă exclusiv la resurse operaţionale sau la capacităţi tehnice suplimentare, necesare pentru îndeplinirea obiectivelor de capacitate.