Art. 308. - Daca înainte de întreruperea funcţionării tuturor mijloacelor de comunicaţie, IDM din staţia cu sens cu prioritate a dat staţiei vecine cale liberă pentru expedierea unui tren/convoi de manevră având ca destinaţie o linie a unui operator economic ramificată din linie curentă, deservită de un post ajutător de mişcare sau un post de macazuri din linie curentă şi nu a primit reavizul de sosire, atunci linia curentă dintre cele două staţii vecine se consideră ocupată pe timpul de mers necesar trenului/convoiului de manevră să parcurgă distanţa până la post, plus încă 10 min. - fig. 12. - Regulamentul 5/2005 pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare

M.Of. 1064 bis

În vigoare
Versiune de la: 21 August 2025
Art. 308
(1)Daca înainte de întreruperea funcţionării tuturor mijloacelor de comunicaţie, IDM din staţia cu sens cu prioritate a dat staţiei vecine cale liberă pentru expedierea unui tren/convoi de manevră având ca destinaţie o linie a unui operator economic ramificată din linie curentă, deservită de un post ajutător de mişcare sau un post de macazuri din linie curentă şi nu a primit reavizul de sosire, atunci linia curentă dintre cele două staţii vecine se consideră ocupată pe timpul de mers necesar trenului/convoiului de manevră să parcurgă distanţa până la post, plus încă 10 min. - fig. 12.
(2)IDM, din staţia cu sens cu prioritate, este obligat ca la expedierea primului tren în această direcţie să specifice în ordinul de circulaţie înmânat mecanicului, oprirea trenului la postul ajutător de mişcare sau la postul de macazuri din linie curentă, pentru a verifica dacă linia curentă dintre post şi staţia vecină este liberă.