Art. 52. - Regulamentul 1/2008 DE ORDINE INTERIOARĂ ÎN UNITATE - R.G.-1

M.Of. 815

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 1 Noiembrie 2008
Art. 52
- Modulul de personal are următoarele atribuţii:
a)analizează gradul de încadrare cu personal a structurii şi prezintă propuneri comandantului unităţii militare pentru decizii în acest sens;
b)consiliază comandantul unităţii militare în domeniul resurse umane pentru funcţiile din competenţa acestuia şi din structurile subordonate, privind numirea în şi eliberarea din funcţii, mutarea, detaşarea, trecerea în rezervă sau înaintarea în gradul următor a cadrelor militare, conferirea de decoraţii şi titluri de onoare;
c)analizează şi prezintă propuneri comandantului unităţii militare privind perfecţionarea pregătirii personalului prin cursuri;
d)evaluează situaţia resurselor umane şi colaborează cu centrele militare judeţene şi zonale privind activitatea de recrutare şi de reconversie a personalului, potrivit responsabilităţilor stabilite în actele normative specifice;
e)întocmeşte, pe baza precizărilor eşalonului superior, programe de selecţie şi recrutare şi de reconversie profesională;
f)stabileşte necesarul de rezervişti care trebuie să execute pregătirea, potrivit legii, şi prezintă propuneri în acest sens;
g)formulează propuneri de soluţionare a cererile privind mutarea, detaşarea, trecerea în rezervă a soldaţilor şi gradaţilor profesionişti;
h)întocmeşte şi actualizează planul de mobilizare al unităţii pe baza concepţiei comandantului unităţii militare, în colaborare cu şefii de module şi sub îndrumarea nemijlocită a şefului de stat major;
i)propune şefului de stat major şi şefilor de module măsuri privind asistenţa psihomorală, socială şi religioasă a personalului din subordine, în condiţii de pace şi criză;
j)culege, analizează datele şi elaborează aprecieri/ recomandări privind disciplina militară;
k)organizează activitatea şefilor structurilor din subordine, potrivit reglementărilor în vigoare;
l)face propuneri privind repartizarea efectivelor la unităţi şi subunităţi;
m)urmăreşte modul de rezolvare a rapoartelor, cererilor, sesizărilor şi reclamaţiilor personalului militar şi civil;
n)coordonează redactarea ordinului de zi şi face alocarea/scoaterea la/de la drepturile de personal;
o)pune la dispoziţia ofiţerului de contrainformaţii şi securitate datele necesare pentru verificarea corectitudinii datelor înscrise în fişele personale întocmite de către personalul militar şi civil;
p)ţine evidenţa nominală a personalului militar şi civil din subordine care deţine titlul de specialist de clasă.