Art. 20. - Regulament din 2025 de organizare şi funcţionare a birourilor electorale constituite pentru alegerea Preşedintelui României din anul 2025

M.Of. 164

În vigoare
Versiune de la: 24 Februarie 2025
Art. 20
Deciziile birourilor electorale prin care se soluţionează întâmpinări, contestaţii, plângeri, sesizări sau alte cereri trebuie să conţină în mod obligatoriu:
a)denumirea, numărul şi adresa sediului biroului electoral, precum şi, dacă este cazul, adresa de e-mail, numărul de telefon şi/sau fax;
b)elemente de identificare ale contestatarului;
c)obiectul întâmpinării, contestaţiei, plângerii sau sesizării;
d)probele care au fost administrate, dacă este cazul;
e)susţinerile altor părţi interesate, dacă este cazul;
f)soluţia dată şi măsurile luate de biroul electoral, cu arătarea motivelor de fapt şi de drept;
g)calea de atac şi termenul de exercitare a acesteia, unde este cazul;
h)semnătura preşedintelui biroului electoral;
i)alte elemente specifice corectei aplicări a normelor în temeiul cărora se emite decizia.