Art. 17. - Regulament din 2025 de organizare şi funcţionare a birourilor electorale constituite pentru alegerea Preşedintelui României din anul 2025

M.Of. 164

În vigoare
Versiune de la: 24 Februarie 2025
Art. 17
(1)Birourile electorale sunt obligate să ţină evidenţa tuturor întâmpinărilor, contestaţiilor, a altor cereri privind alegerile, a hotărârilor, deciziilor şi a altor acte adoptate.
(2)După fiecare şedinţă, birourile electorale întocmesc un proces-verbal de şedinţă care se semnează de preşedinte şi de persoana care l-a tehnoredactat. Acesta poate fi consultat, la cerere, de către membrii biroului electoral, în prezenţa preşedintelui biroului electoral sau a locţiitorului acestuia, şi nu poate fi făcut public. Este interzisă captarea de imagini ale proceselor-verbale, prin orice mijloc tehnic.
(3)În procesul-verbal prevăzut la alin. (2) vor fi consemnate următoarele: membrii biroului electoral prezenţi la şedinţă; problemele înscrise pe ordinea de zi; ordinea de zi aprobată de biroul electoral; pe scurt, eventualele dezbateri asupra punctelor de pe ordinea de zi; sintetic, soluţiile propuse pentru fiecare punct al ordinii de zi; rezultatul fiecărui vot, menţionând doar numărul de voturi exprimate "pentru" sau "împotrivă"; alte elemente relevante.