Art. 232. - Evidenţa întregii activităţi medicale/nemedicale a Spitalului se ţine şi se păstrează şi pe următoarele documente medicale/nemedicale: - Regulament din 2024 privind organizarea şi funcţionarea Spitalului ''Prof. dr. Constantin Angelescu''

M.Of. 880

În vigoare
Versiune de la: 2 Septembrie 2024
Art. 232
(1)Evidenţa întregii activităţi medicale/nemedicale a Spitalului se ţine şi se păstrează pe documente medicale principale: registrul pentru internări spital, registru de consultaţii la: camera de gardă, cabinete medicale secţii, cabinete medicale ambulatoriul de specialitate, cabinete investigaţii paraclinice etc., registrul de control pe linie igienico-sanitară, condici de prescriere medicamente, condici de prezenţă, foi de observaţie (tipizate conform legislaţiei) cu anexele corespunzătoare, scrisori medicale, bilet externare, reţete, formulare tipizate BT. BI. Rp. cu regim special, referat medical etc.
(2)Evidenţa întregii activităţi medicale/nemedicale a Spitalului se ţine şi se păstrează şi pe următoarele documente medicale/nemedicale:
a)registrul de evidenţă pentru personalul contractual din Spital;
b)registrul de control intern;
c)registrul unic de control;
d)registrul de evidenţă a dosarelor aflate în arhivă;
e)registrul de evidenţă a deciziilor managerului unităţii;
f)registrul de evidenţă a dosarelor aflate pe rolul instanţelor de judecată;
g)registrul de evidenţă a avizelor de legalitate acordate, datate şi numerotate;
h)registrul de evidenţă a informaţiilor clasificate;
i)registrul-jurnal;
j)registrul-inventar;
k)raport de audit intern/raport Curtea de Conturi;
l)registrul de casă;
m)registrul operaţiunilor supuse controlului financiar preventiv;
n)alte registre de evidenţă operativă;
o)documente specifice financiar-contabile;
p)documente specifice R.U.N.O.S.;
q)documente specifice achiziţiilor publice - contractare;
r)documentaţii tehnice;
s)condica de predare/primire corespondenţă.
(3)Documentele stau la baza analizei activităţii Spitalului şi reprezintă baza rapoartelor solicitate de autorităţile competente.
(4)Documentaţia primară ca sursă a datelor de raportare se păstrează securizată şi asigurată sub formă de document scris şi electronic, constituind arhiva Spitalului.
(5)Modul de completare, locul de generare şi deţinere, precum şi circuitul documentelor mai sus menţionate sunt detaliate în regulamentul de ordine interioară.