Art. 22. - Atribuţiile principale ale Consiliului de administraţie sunt: - Regulament din 2024 privind organizarea şi funcţionarea Spitalului ''Prof. dr. Constantin Angelescu''

M.Of. 880

În vigoare
Versiune de la: 2 Septembrie 2024
Art. 22
(1)Atribuţiile principale ale Consiliului de administraţie sunt:
a)avizează bugetul de venituri şi cheltuieli al Spitalului, precum şi situaţiile financiare trimestriale şi anuale;
b)organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de manager în baza regulamentului aprobat prin ordin al ministrului justiţiei, în condiţiile legii;
c)aprobă măsurile pentru dezvoltarea activităţii Spitalului în concordanţă cu nevoile de servicii medicale ale populaţiei;
d)avizează programul anual al achiziţiilor publice întocmit în condiţiile legii;
e)analizează modul de îndeplinire a obligaţiilor de către membrii Comitetului director şi activitatea managerului şi dispune măsuri pentru îmbunătăţirea activităţii specifice Spitalului;
f)propune revocarea din funcţie a managerului şi a celorlalţi membri ai Comitetului director în cazul în care constată existenţa situaţiilor de incompatibilitate sau a situaţiilor prevăzute mai sus pentru care se suspendă contractul de management/administrare.
(2)Consiliul de administraţie se întruneşte lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea majorităţii membrilor săi, a preşedintelui de şedinţă sau a managerului, şi ia decizii cu majoritatea simplă a membrilor prezenţi.