Capitolul i - Organizarea şi atribuţiile adunării generale a procurorilor din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism - Regulament din 2024 de ordine interioară al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism

M.Of. 221 bis

În vigoare
Versiune de la: 15 Martie 2024
CAPITOLUL I:Organizarea şi atribuţiile adunării generale a procurorilor din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism
Art. 12
(1)Adunarea generală a procurorilor este convocată şi prezidată de procurorul-şef direcţie, iar în lipsa acestuia, de unul dintre procurorii-şefi adjuncţi direcţie, desemnat de acesta, şi este compusă din toţi procurorii în funcţie ai direcţiei, precum şi cei delegaţi sau detaşaţi de la alte parchete.
(2)Aceasta se organizează anual sau ori de câte ori este necesar.
Art. 13
Adunarea generală a procurorilor are următoarele atribuţii:
a)dezbate activitatea anuală desfăşurată de Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism cu prilejul prezentării acesteia;
b)dezbate probleme de drept;
c)analizează proiecte de acte normative, la solicitarea Consiliului Superior al Magistraturii sau a ministrului justiţiei;
d)formulează puncte de vedere, la solicitarea Consiliului Superior al Magistraturii;
e)alege şi revocă, în condiţiile legii, membrii colegiului de conducere;
f)îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege sau de regulamente.
Art. 14
(1)Adunarea generală a procurorilor este legal constituită în prezenţa majorităţii procurorilor în funcţie.
(2)Organizarea şedinţelor şi încheierea procesului-verbal de şedinţă sunt asigurate de un secretariat format din procurori şi/sau grefieri, desemnaţi de către procurorul-şef direcţie, pentru care vor fi asiguraţi supleanţi.
(3)Hotărârile adunării generale a procurorilor se adoptă cu votul majorităţii membrilor prezenţi, cu excepţia cazurilor în care legea prevede altfel.
(4)Hotărârile şi lucrările adunării generale se păstrează la nivelul Serviciului de resurse umane.