Art. 46. - Regulament din 2023 de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară
M.Of. 125 bis
În vigoare Versiune de la: 18 Noiembrie 2025
Art. 46
(1)Încheierea se redactează în numărul de exemplare necesar comunicării. În cazul arhivării în format analog, se redactează în plus un exemplar care se va ataşa la dosarul cererii.
(2)Fiecare exemplar al încheierii de admitere necesar comunicării este însoţit de extrasul de carte funciară pentru informare care atestă modul în care s-a efectuat înscrierea în cartea funciară.
(3)Încheierea prin care s-a dispus respingerea cererii nu trebuie însoţită de extrasul de carte funciară pentru informare.
(4)Încheierea de carte funciară se comunică de către oficiul teritorial în original sau în copie conformă cu exemplarul din sistemul informatic integrat, persoanelor prevăzute de dispoziţiile art. 31 alin. 1 din Legea nr. 7/1996.
(5)Prin persoană interesată potrivit menţiunilor din cartea funciară cu privire la imobilul în cauză se înţeleg acele persoane care au cerut înscrierea sau radierea, cele cărora prin înscrierea efectuată le-a fost afectat dreptul sau faptul juridic înscris, precum şi cele în favoarea cărora se nasc obligaţii ce decurg din înscrierea efectuată şi a căror identitate poate fi stabilită din cuprinsul cărţii funciare.