Art. 253. - Cererea de recepţie şi documentaţia anexată la aceasta se repartizează personalului de specialitate, care după verificarea lucrării emite: - Regulament din 2023 de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară

M.Of. 125 bis

În vigoare
Versiune de la: 18 Noiembrie 2025
Art. 253
(1)Cererea de recepţie şi documentaţia anexată la aceasta se repartizează personalului de specialitate, care după verificarea lucrării emite:
a)proces-verbal de recepţie, sau
b)notă de completare, în cazul solicitării de date suplimentare, completări sau pentru refacerea lucrării. Dacă după emiterea notei de completare se constată: că nu au fost îndeplinite cerinţele, că remedierea problemelor semnalate a fost efectuată parţial sau prin modificările realizate au fost create alte neconcordanţe, lucrarea este declarată respinsă.
(2)Recepţia lucrărilor de specialitate, a planurilor şi a hărţilor se finalizează prin întocmirea procesului-verbal de recepţie. În cazul planurilor şi hărţilor pentru care a fost emis proces-verbal de recepţie cu rezoluţia admis, planul/harta supus/supusă recepţiei se semnează prin semnătură electronică calificată sau, după caz, se aplică parafa cu menţiunea: "Prezentul document recepţionat este valabil însoţit de procesul verbal de recepţie nr. ............/data ........................ .