Art. 21. - Regulament din 2023 de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară

M.Of. 125 bis

În vigoare
Versiune de la: 18 Noiembrie 2025
Art. 21
Documentaţia cadastrală cuprinde o succesiune de piese format .PDF, semnate cu semnătură electronică calificată de către persoana autorizată:
a)Dovada achitării tarifului, după caz;
b)Formularele tipizate de cereri şi declaraţii;
c)Certificatul fiscal, în cazurile prevăzute de lege;
d)Copiile actelor de identitate ale proprietarilor şi ale altor titulari de drepturi reale persoane fizice sau certificatul constatator, pentru persoanelor juridice, în situaţia în care CNP nu este menţionat în cuprinsul înscrisului doveditor al drepturilor, faptelor şi/sau raporturilor juridice în temeiul cărora se solicită recepţia şi înscrierea; în cazurile prevăzute de prezentul regulament copiile actelor de identitate pot fi înlocuite cu adeverinţe emisă de către Serviciul Public Comunitar de Evidenţa Populaţiei din care să rezulte datele de identificare ale persoanelor fizice;
e)Înscrisurile doveditoare ale drepturilor, faptelor şi/sau raporturilor juridice în temeiul cărora se solicită recepţia şi înscrierea;
f)Memoriul tehnic;
g)Planul de amplasament şi delimitare;
h)Releveele construcţiilor, după caz.