Art. 18. - documentaţie pentru actualizarea informaţiilor tehnice ale imobilelor înscrise în evidenţele de cadastru şi carte funciară: - Regulament din 2023 de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară

M.Of. 125 bis

În vigoare
Versiune de la: 18 Noiembrie 2025
Art. 18
Documentaţiile cadastrale întocmite la cerere, în vederea înscrierii în evidenţele de cadastru şi carte funciară, pot fi:
a)documentaţie pentru prima înregistrare în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară;
b)documentaţie pentru actualizarea informaţiilor tehnice ale imobilelor înscrise în evidenţele de cadastru şi carte funciară:
- înscriere/radiere construcţii;
- modificare limită;
- modificare suprafaţă;
- actualizare categorii de folosinţă/destinaţii pentru o parte din imobil;
- repoziţionare;
- identificarea părţii din imobil afectată de dezmembrăminte ale dreptului de proprietate în cazul în care aceste drepturi sunt constituite numai pe o parte din imobil;
- actualizarea altor informaţii cu privire la imobil;
- actualizare date UI.
c)documentaţie de identificare a amplasamentului imobilului situat pe alt UAT decât cel în evidenţa căruia a fost înregistrat în cartea funciară;
d)documentaţie întocmită în vederea atribuirii numărului cadastral, fără înscriere în cartea funciară;
e)documentaţie pentru dezlipire/alipire teren;
f)documentaţie de prima înregistrare UI;
g)documentaţie pentru apartamentare;
h)documentaţie pentru subapartamentare/alipire UI;
i)documentaţie pentru reapartamentare;
j)documentaţie în vederea reconstituirii cărţii funciare pierdute, distruse sau sustrase.
k)documentaţie pentru înregistrarea în planul cadastral a imobilelor situate în zona de aplicare a Decretului-lege nr. 115/1938.