Art. 4. - Regulament din 2021 de organizare şi funcţionare a comisiei prevăzute la art. 7 alin. (5) din Legea nr. 168/2020 pentru recunoaşterea meritelor personalului participant la acţiuni militare, misiuni şi operaţii pe teritoriul sau în afara teritoriului statului român şi acordarea unor drepturi acestuia, familiei acestuia şi urmaşilor celui decedat

M.Of. 793

În vigoare
Versiune de la: 18 August 2021
Art. 4
(1)Dacă, în urma şedinţei de lucru, comisia constată că pentru clarificarea situaţiei analizate sunt necesare informaţii suplimentare sau au fost identificate aspecte care nu pot fi stabilite/clarificate prin raportare la competenţele membrilor săi, preşedintele poate suspenda activitatea comisiei pentru a solicita date suplimentare sau opinia altor structuri ale Ministerului Afacerilor Interne competente sau, în cazuri justificate, participarea unor reprezentanţi ai acestor structuri la următoarea şedinţă de lucru.
(2)În situaţia prevăzută la alin. (1), secretariatul comisiei întocmeşte un proces-verbal în care se consemnează activitatea în cadrul şedinţei de lucru, motivele care au dus la necesitatea suspendării acesteia şi data stabilită de către preşedintele comisiei pentru reluarea activităţii.
(3)Corespondenţele prin care se solicită date suplimentare, opinia altor structuri ale Ministerului Afacerilor Interne competente sau participarea unor reprezentanţi ai acestor structuri la următoarea şedinţă de lucru se întocmesc de către secretariatul comisiei şi se transmit sub semnătura preşedintelui comisiei.
(4)Punctele de vedere formulate de către structurile consultate potrivit alin. (1) sau opinia reprezentanţilor acestora exprimată în cadrul şedinţei de lucru a comisiei au caracter consultativ.