Art. 31. - Prestatorul generează fişe de date pentru toate imobilele. Fişa de date a imobilului conţine informaţii precum: - Regulament din 2020 privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară
M.Of. 56 bis
În vigoare Versiune de la: 30 Decembrie 2024
Art. 31
(2)Prestatorul generează fişe de date pentru toate imobilele. Fişa de date a imobilului conţine informaţii precum:
a)denumirea UAT;
b)numărul sectorului cadastral;
c)identificatorul imobilului;
d)datele de identificare ale deţinătorului imobilului;
e)informaţii despre imobil;
e1)menţiuni cu privire la adresa electronică, adresa poştală şi numărul de telefon al deţinătorilor;
f)numele, prenumele şi semnătura operatorului care a cules datele.
(5)Fişele întocmite pentru posesori, cele ale imobilelor din sectoarele cadastrale cu privire la care s-a constatat un deficit de suprafaţă la nivel de sector, precum şi cele aferente imobilelor pentru care se intabulează dreptul de proprietate în favoarea actualilor deţinători ai construcţiilor, în lipsa actelor de proprietate, trebuie să fie semnate în mod obligatoriu de posesori/titulari ai dreptului de proprietate precum şi de persoana fizică autorizată în domeniul cadastrului, geodeziei şi cartografiei, în calitate de Prestator sau reprezentant al Prestatorului.
(10)În vederea comunicării datelor privitoare la imobile conform Anexei nr. 18, cu ocazia efectuării interviurilor la teren, Prestatorul va completa Fişa de date cu informaţiile privind adresa poştală, adresa electronică şi numărul de telefon al deţinătorilor.
(1)[textul din Art. 31, alin. (1) din capitolul 1, subcapitolul 3, sectiunea 3 a fost abrogat la 28-mai-2020 de punctul 13. din anexa 1 din Ordinul 1347/2020]
(2)Prestatorul generează fişe de date pentru toate imobilele. Fişa de date a imobilului conţine informaţii precum:
a)denumirea UAT;
b)numărul sectorului cadastral;
c)identificatorul imobilului;
d)datele de identificare ale deţinătorului imobilului;
e)informaţii despre imobil;
e1)menţiuni cu privire la adresa electronică, adresa poştală şi numărul de telefon al deţinătorilor;
f)numele, prenumele şi semnătura operatorului care a cules datele.(3)Fişele de date ale imobilelor din sectoarele cadastrale cu privire la care s-a constatat un deficit de suprafaţă şi există consens între titulari, vor conţine o declaraţie a acestora cu privire la acordul de a fi înscrişi în documentele tehnice ale cadastrului şi în cartea funciară cu amplasamentele modificate şi cu suprafeţele diminuate.
(4)Fişa de date constituie un document de lucru al Prestatorului care poate fi completat, modificat, corectat.
(5)Fişele întocmite pentru posesori, cele ale imobilelor din sectoarele cadastrale cu privire la care s-a constatat un deficit de suprafaţă la nivel de sector, precum şi cele aferente imobilelor pentru care se intabulează dreptul de proprietate în favoarea actualilor deţinători ai construcţiilor, în lipsa actelor de proprietate, trebuie să fie semnate în mod obligatoriu de posesori/titulari ai dreptului de proprietate precum şi de persoana fizică autorizată în domeniul cadastrului, geodeziei şi cartografiei, în calitate de Prestator sau reprezentant al Prestatorului.(6)În situaţia unui imobil cu construcţie de tip condominiu, care a făcut obiectul înregistrării sporadice pentru terenul şi construcţiile condominiu şi individuale se întocmeşte o singură fişă de date, iar pentru unităţile individuale componente ale condominiului se întocmeşte, separat, câte o fişă de date.
(7)Cu privire la unităţile individuale neînregistrate în cartea funciară, nu se colectează acte şi nu se întocmesc fişe de date, aceste unităţi nefăcând obiectul lucrării de înregistrare sistematică.
(8)În cazul unui imobil cu construcţie de tip condominiu care nu a făcut obiectul înregistrării sporadice, se generează o singură fişă de date ce conţine date despre teren şi construcţie, fără referire la unităţi individuale.
(9)Modelul fişei de date a imobilului se regăseşte în Anexa nr. 5.
(10)În vederea comunicării datelor privitoare la imobile conform Anexei nr. 18, cu ocazia efectuării interviurilor la teren, Prestatorul va completa Fişa de date cu informaţiile privind adresa poştală, adresa electronică şi numărul de telefon al deţinătorilor.