Art. 19. - Raportul preliminar va include: - Regulament din 2020 privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară

M.Of. 56 bis

În vigoare
Versiune de la: 30 Decembrie 2024
Art. 19
(1)În cazul lucrărilor de înregistrare sistematică în care este prevăzută Livrarea - "Raport preliminar", activităţile sus-menţionate vor fi descrise în cadrul acestuia.
(2)Raportul preliminar va include:
1.Evaluarea datelor primite;
2.Analiza datelor rezultate din activitatea de recunoaştere a terenului;
3.Descrierea succintă a soluţiei tehnice;

4.Programul lucrărilor care prezintă organizarea activităţilor şi termenele de realizare a lucrărilor din punct de vedere a resurselor umane şi tehnice implicate în diverse etape, persoane responsabile pentru fiecare activitate etc. Programul lucrărilor include planul principalelor activităţi;
5.Planul de acţiune pentru realizarea campaniei de informare publică;

6.[textul din Art. 19, alin. (2), punctul 6. din capitolul 1, subcapitolul 3, sectiunea 2, subsectiunea 0 a fost abrogat la 28-mai-2020 de punctul 10. din anexa 1 din Ordinul 1347/2020]
7.[textul din Art. 19, alin. (2), punctul 7. din capitolul 1, subcapitolul 3, sectiunea 2, subsectiunea 0 a fost abrogat la 28-mai-2020 de punctul 10. din anexa 1 din Ordinul 1347/2020]
8.Planul sectoarelor cadastrale şi motivarea privind modificarea sectorizării, în situaţia în care prestatorul consideră că nu poate folosi la realizarea lucrărilor planul sectoarelor cadastrale pus la dispoziţie de OCPI;
Planul principalelor activităţi va fi întocmit conform modelului de mai jos:
Judeţ:
UAT:
Sector cadastral nr.: ..............

Nr.

Denumire activitate

Nr. zile calendaristice

Perioadă calendaristică

Termen de finalizare

1

Analiză şi integrare date existente, realizare măsurători topografice, identificare deţinători şi colectare acte de proprietate

   

2

Integrare date şi generare fişiere .cgxml

   

3

Realizare documente tehnice ale cadastrului

   

4

Actualizare documente tehnice ca urmare a soluţionării cererilor de rectificare şi a integrării înregistrărilor din cărţile funciare efectuate în cadrul înregistrării sporadice

   
(3)Planul principalelor activităţi va sta la baza întocmirii Raportului de activitate, care se transmite lunar Achizitorului. Modelul Raportului de activitate va fi pus la dispoziţia Prestatorului, după încheierea contractului.