Art. 18. - Prestatorul analizează datele analogice şi digitale preluate, realizează deplasări la teren şi stabileşte modalitatea de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică, incluzând activităţi precum: - Regulament din 2020 privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară

M.Of. 56 bis

În vigoare
Versiune de la: 30 Decembrie 2024
Art. 18
(1)Prestatorul analizează datele analogice şi digitale preluate, realizează deplasări la teren şi stabileşte modalitatea de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică, incluzând activităţi precum:
- alegerea soluţiei tehnice pentru execuţia lucrărilor;
- stabilirea resurselor materiale şi umane necesar a fi alocate pentru realizarea obiectivelor;
- elaborarea programului de execuţie a lucrărilor pe etape şi tipuri de operaţiuni;
- realizarea planului principalelor activităţi şi stabilirea termenului estimat de realizare a fiecărei activităţi;
(2)Stabilirea modului de execuţie a lucrărilor va fi evidenţiată în cadrul Raportului tehnic aferent Livrării - "Documente tehnice ale cadastrului spre publicare.

(3)Anterior demarării etapei de realizare a măsurătorilor cadastrale, Prestatorul va întocmi un calendar al lucrărilor cu detalierea perioadei în care se realizează măsurătorile la teren pentru fiecare livrare parţială, cu stabilirea sectoarelor cadastrale aferente, ce va fi comunicat Achizitorului, OCPI şi Primăriei. Orice modificare a calendarului va fi comunicată instituţiilor implicate cu cel puţin 5 zile înainte de demararea măsurătorilor.