Art. 71. - Regulament din 2020 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Recuperare Medicală Băile Felix

M.Of. 91

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 28 Ianuarie 2021
Art. 71
Comisia de monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologică a implementării şi dezvoltării sistemului de control intern managerial este constituită în temeiul prevederilor Ordinului secretarului general al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice şi are următoarele atribuţii:
a)coordonează procesul de actualizare a obiectivelor şi a activităţilor la care se ataşează indicatori de performanţă sau de rezultat pentru evaluarea acestora;
b)analizează şi prioritizează riscurile semnificative care pot afecta atingerea obiectivelor generale ale funcţionării entităţii publice, prin stabilirea limitelor de toleranţă la risc, anual, aprobate de către conducerea entităţii, care sunt obligatorii şi se transmit tuturor compartimentelor pentru aplicare;
c)analizează şi avizează procedurile formalizate şi le transmite spre aprobare conducătorului entităţii publice;
d)analizează, în vederea aprobării, informarea privind monitorizarea performanţelor la nivelul entităţii, elaborată de secretarul comisiei, pe baza raportărilor anuale privind monitorizarea performanţelor anuale de la nivelul compartimentelor;
e)analizează, în vederea aprobării, informarea privind desfăşurarea procesului de gestionare a riscurilor, elaborată de Echipa de gestionare a riscurilor, pe baza raportărilor anuale de la nivelul compartimentelor;
f)elaborează programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial, denumit în continuare program de dezvoltare;
g)supune aprobării managerului programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial al unităţii;
h)urmăreşte realizarea şi asigură actualizarea programului de dezvoltare a sistemului de control intern managerial ori de câte ori este nevoie;
i)monitorizează şi evaluează anual realizarea obiectivelor generale ale unităţii;
j)urmăreşte şi îndrumă compartimentele din cadrul unităţii în vederea elaborării programelor de dezvoltare, în realizarea şi actualizarea acestora şi/sau în alte activităţi legate de controlul intern managerial;
k)primeşte trimestrial, semestrial şi anual sau ori de câte ori este nevoie de la compartimentele unităţii informări referitoare la progresele înregistrate cu privire la dezvoltarea sistemelor proprii de control intern managerial, în raport cu programele adoptate, precum şi referiri la situaţiile deosebite observate la acţiunile de monitorizare, coordonare şi îndrumare, întreprinse în cadrul acestora;
l)coordonează, evaluează şi avizează procedurile formalizate, de sistem şi operaţionale elaborate în cadrul unităţii;
m)prezintă conducătorului unităţii, ori de câte ori este necesar, trimestrial, semestrial şi anual, informări referitoare la progresele înregistrate cu privire la dezvoltarea sistemului de control intern managerial, în raport cu programul adoptat, la acţiunile de monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologică întreprinse, precum şi la alte probleme apărute în legătură cu acest domeniu.