Art. 61. - Regulament din 2020 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Recuperare Medicală Băile Felix
M.Of. 91
Ieşit din vigoare Versiune de la: 28 Ianuarie 2021
Art. 61
Biroul achiziţii publice, contractare are următoarele atribuţii:
a)cunoaşte, pune în aplicare, utilizează şi respectă legislaţia în vigoare privind achiziţiile publice;
b)întreprinde demersurile necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrării autorităţii contractante în Sistemul electronic de achiziţii publice sau recuperarea certificatului digital, dacă este cazul;
c)elaborează şi, după caz, actualizează, pe baza necesităţilor transmise de celelalte structuri funcţionale ale autorităţii contractante, strategia de contractare şi programul anual al achiziţiilor publice;
d)elaborează sau, după caz, coordonează activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire şi a documentelor-suport, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs, pe baza necesităţilor transmise de compartimentele de specialitate;
e)elaborează documentele/documentaţiile necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor;
f)înregistrează şi direcţionează spre Biroul aprovizionare-transport referatele de necesitate în vederea centralizării acestora pentru întocmirea planului anual de achiziţii;
g)îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, potrivit prevederilor legale;
h)aplică şi finalizează procedurile de atribuire, conform prevederilor legale;
i)realizează achiziţiile directe, conform prevederilor legale;
j)constituie şi păstrează dosarul achiziţiei publice, conform prevederilor legale;
k)colaborează cu celelalte structuri funcţionale din cadrul spitalului în vederea bunei funcţionări;
l)elaborează şi supune spre aprobare proceduri de lucru în domeniul specific de activitate.