Art. 34. - Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii: - Regulament din 2019 privind organizarea şi desfăşurarea concursului de promovare a judecătorilor

M.Of. 768

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 9 Aprilie 2021
Art. 34
(1)Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii:
1.centralizează cererile de înscriere la concurs, întocmeşte listele de înscriere, verifică îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor legale de participare la concurs, întocmeşte şi publică lista candidaţilor care îndeplinesc condiţiile legale de participare la concurs şi publică lista finală a candidaţilor;
2.controlează şi îndrumă acţiunile privind organizarea şi desfăşurarea concursului;
3.publică punctajele obţinute de candidaţi ca urmare a evaluării;
4.publică rezultatul contestaţiilor;
5.întocmeşte listele finale şi asigură publicarea lor simultană pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii şi Institutului Naţional al Magistraturii;
6.analizează desfăşurarea şi rezultatele concursului şi prezintă concluziile Secţiei pentru judecători;
7.informează de îndată Secţia pentru judecători cu privire la orice situaţie deosebită a cărei rezolvare nu este prevăzută în prezentul regulament;
8.propune Secţiei pentru judecători eventualele modificări în modul de organizare şi desfăşurare a concursului;
9.îndeplineşte orice alte atribuţii necesare bunei desfăşurări a concursului.
(2)Membrii comisiei de organizare a concursului îşi desfăşoară activitatea în timpul programului normal de lucru de la Institutul Naţional al Magistraturii sau, după caz, Consiliul Superior al Magistraturii. În mod excepţional, în situaţii temeinic justificate, membrii comisiei de organizare a concursului îşi pot desfăşura activitatea şi în afara programului normal de lucru, cu aprobarea preşedintelui comisiei de organizare a concursului.