Art. 15. - În conformitate cu legislaţia în vigoare, la nivelul spitalului funcţionează Consiliul de administraţie, care are rol de a dezbate principalele probleme de strategie şi de organizare şi funcţionare a spitalului şi de a face recomandări managerului spitalului în urma dezbaterilor. Consiliul de administraţie are următoarea componenţă: - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Chirurgie Plastică Reparatorie şi Arsuri

M.Of. 35

În vigoare
Versiune de la: 20 Ianuarie 2020
Art. 15
(1)În conformitate cu legislaţia în vigoare, la nivelul spitalului funcţionează Consiliul de administraţie, care are rol de a dezbate principalele probleme de strategie şi de organizare şi funcţionare a spitalului şi de a face recomandări managerului spitalului în urma dezbaterilor. Consiliul de administraţie are următoarea componenţă:
- 3 reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii şi 3 membri supleanţi;
- un reprezentant numit de Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi un membru supleant;
- un reprezentant al Universităţii de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din Bucureşti şi un membru supleant;
- un reprezentant al Colegiului Medicilor din România, cu statut de invitat;
- un reprezentant al structurii teritoriale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu statut de invitat.
(2)Managerul participă la şedinţele Consiliului de administraţie fără drept de vot.
(3)Reprezentantul nominalizat de sindicatul legal constituit în unitate, afiliat federaţiilor sindicale semnatare ale contractului colectiv de muncă la nivel de ramură sanitară, participă ca invitat permanent la şedinţele Consiliului de administraţie.