Art. 67. - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti

M.Of. 317 bis

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 67
Serviciul Achiziţii Publice are următoarele atribuţii:
a)cunoaşte, pune în aplicare, utilizează şi respectă legislaţia în vigoare, privind achiziţiile publice;
b)întocmeşte documentaţia de atribuire aferentă fiecărei proceduri de achiziţie, în parte, în conformitate cu legislaţia şi procedurile legale în domeniu;
c)fundamentează şi elaborează planul anual şi trimestrial al achiziţiilor publice, pe baza necesarului întocmit de către secţiile/compartimentele/laboratoarele spitalului şi a preţurilor maximale recomandate de către Ministerul Sănătăţii, cu încadrare în bugetul de venituri şi cheltuieli anual, aprobat de către acesta;
d)răspunde de asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică, a utilizării eficiente a fondurilor publice prin aplicarea procedurilor de atribuire şi garantează tratamentul egal şi ca atare, nediscriminarea agenţilor economici care participă la licitaţiile derulate de către Spital;
e)asigură aprovizionarea cu produse şi servicii, în cazul aplicării procedurii de achiziţii directe şi ţine evidenţa acestora;
f)transmite spre publicare în SICAP (sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfăşurare al achiziţiilor publice), anunţurile de atribuire aferente fiecărei proceduri desfăşurate în parte şi informează ofertanţii cu privire la rezultatele procedurii de achiziţie;
g)întocmeşte şi păstrează dosarul de achiziţie publică;
h)elaborează şi supune spre aprobare proceduri de lucru, în domeniul specific de activitate;
i)întocmeşte situaţia anuală a comenzilor directe către furnizori şi ţine evidenţa bunurilor şi serviciilor achiziţionate prin cumpărare/achiziţionare directă;
j)întocmeşte raportul anual privind contractele atribuite în anul anterior şi îl transmite ca atare, Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.