Art. 65. - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti

M.Of. 317 bis

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 65
Compartimentul tehnic are în principal, următoarele atribuţii:
a)urmăreşte asigurarea întocmirii documentaţiilor tehnice pentru investiţii, reparaţii capitale şi realizarea acestora;
b)efectuează lucrări de reparaţii curente şi/sau capitale, după caz, cu organizaţii/societăţi abilitate, în acest sens;
c)întocmeşte şi urmăreşte respectarea graficului de lucrări, cu contractanţii în domeniu;
d)pune la dispoziţia comisiei de recepţie, documentele necesare în vederea recepţiei, răspunde de convocarea comisiei de recepţie în conformitate cu normativele în vigoare, pentru lucrările de investiţii, reparaţii capitale, reparaţii curente, construcţii-instalaţii şi întocmeşte împreună cu aceştia, procesul-verbal de recepţie la finalizarea lucrărilor ca atare;
e)analizează şi face propuneri la conducerea spitalului, cu privire la măsurile care trebuie luate, pentru buna exploatare a mijloacelor fixe de bază existente şi întocmeşte în colaborare cu celelalte compartimente ale spitalului, justificările tehnico-economice necesare;
f)asigură toate condiţiile necesare pentru executarea lucrărilor de investiţii nominalizate, investiţii nenominalizate de construcţii - montaj, reparaţii capitale, reparaţii curente precum şi a altor lucrări de aceeaşi natură;
g)întocmeşte referate de justificare tehnico-economică pentru lucrări de investiţii, reparaţii capitale, reparaţii curente şi se ocupă de obţinerea avizelor necesare autorizărilor din parte autorităţilor publice locale, în acest sens;
h)îndrumă şi controlează activitatea tehnică a atelierelor de întreţinere (formaţiilor de lucru), în domeniul construcţiilor, instalaţiilor, echipamentelor şi utilajelor;
i)stabileşte cauzele degradării sau distrugerii construcţiilor, instalaţiilor sau utilajelor şi propune măsuri corespunzătoare;
j)avizează din punct de vedere tehnic, propunerile privind casarea aparatelor, instalaţiilor şi utilajelor din dotare, în conformitate cu legile în vigoare;
k)organizează, conduce şi urmăreşte întreaga activitate, privind condiţiile de colectare, evidenţa, evacuare şi de depozitare temporară a deşeurilor periculoase, conform normelor legale;
l)face raportări săptămânale la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, privind cantităţile de deşeuri transportate pentru incinerare;
m)ţine la zi evidenţa corespondenţelor cu privire la problemele de mediu şi gospodărirea apelor;
n)urmăreşte şi ţine evidenţa trimestrială a analizelor de apă evacuată, în reţeaua de canalizare a oraşului;
o)întocmeşte documentaţia privind obţinerea autorizaţiilor de mediu şi a apelor.