Art. 64. - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti
M.Of. 317 bis
Ieşit din vigoare Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 64
Serviciul Administrativ are în principal, următoarele atribuţii:
a)întocmeşte propunerile pentru planul de investiţii, de reparaţii curente şi capitale pentru imobilele, instalaţii, echipamente şi celelalte mijloace fixe din dotarea spitalului, necesare activităţii în general a unităţii, urmăreşte îndeplinirea acestor planuri şi raportează managerului periodic sau ori de câte ori situaţia o impune, despre desfăşurarea acestora;
b)întocmeşte împreună cu Biroul Tehnic, planul de întreţinere şi reparaţii curente şi/sau construcţii al clădirilor, pe care îl supune spre aprobare managerului unităţii şi comitetului director;
c)asigură şi răspunde de montarea şi funcţionarea instalaţiilor de semnalizare şi avertizare a căilor de acces din incinta spitalului;
d)organizează, controlează şi se îngrijeşte de efectuarea curăţeniei, dezinsecţiei şi deratizării în toate sectoarele unităţii şi ia măsuri corespunzătoare, în acest sens;
e)asigură obţinerea în timp util a tuturor autorizaţiilor necesare bunei funcţionări a unităţii, prin ţinerea unei evidenţe stricte a termenelor de valabilitate a celor existente şi răspunde direct de consecinţele absenţei/lipsei acestora;
f)asigură întreţinerea spaţiilor verzi, şi a căilor de acces, precum şi deszăpezirea acestora;
g)se îngrijeşte şi răspunde de asigurarea mentenanţei, instalaţiilor, echipamentelor şi aparaturii din dotarea spitalului, privind încheierea de contracte necesare în acest sens, planificarea şi efectuare verificărilor periodice ale acestora.