Art. 61. - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti
M.Of. 317 bis
Ieşit din vigoare Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 61
Are în principal, următoarele atribuţii:
a)conduce evidenţa contabilă conform prevederilor legale, asigură înregistrarea corectă şi la zi, pe bază de documente justificative, a operaţiunilor economico-financiare;
b)asigură întocmirea circulaţiei şi păstrării documentelor justificative, care stau la baza înregistrărilor contabile;
c)verificarea şi înregistrarea în contabilitate a documentelor care stau la baza operaţiunilor de încasări şi plăţi;
d)verifică documentele justificative de cheltuieli, sub aspectul, formei, conţinutului şi legalităţii operaţiunilor;
e)verifică lunar, anual sau ori de câte ori situaţia o impune, corectitudinea evidenţei contabile cu evidenţa tehnico-operativă a gestionarilor;
f)întocmeşte notele contabile privind intrările de mijloace fixe şi materiale, pentru consumurile de bunuri materiale precum şi pentru serviciile şi lucrările efectuate de terţi;
g)întocmeşte la timp situaţiile financiare trimestriale/anuale împreună cu anexele acestora şi în conformitate cu dispoziţiile legale;
h)urmăreşte contractele încheiate cu Casa de asigurări de sănătate a Municipiului Bucureşti în vederea decontării serviciilor medicale (spitaliceşti, ambulatoriu, paraclinice);
i)întocmeşte, înregistrează facturile pentru serviciile medicale efectuate de spital pentru ale unităţi sanitare, precum şi către alţi clienţi în conformitate cu contractele încheiate de spital pentru diverse servicii, inclusiv urmărirea încasării lor;
j)întocmeşte bugetul de venituri şi cheltuieli al spitalului cu anexele corespunzătoare, listele de investiţii în conformitate cu prevederile legale şi îl supune aprobării conducerii, Consiliului de Administraţie al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti şi Ministerului Sănătăţii.