Art. 59. - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti

M.Of. 317 bis

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 59
Biroul Salarizare - resurse umane are în principal următoarele atribuţii:
a)efectuează controlul prestării muncii, atât în cadrul programului de lucru cât şi în afara acestui timp (gărzi, muncă suplimentară, etc.);
b)asigură acordarea drepturilor de salarizare: salariu de bază, spor pentru condiţii de muncă, gărzi, indemnizaţii, premii anuale, etc.
c)urmăreşte şi îndrumă împreună cu compartimentul juridic, aplicarea legislaţiei în vigoare, privind încadrarea, salarizarea, promovarea şi acordarea tuturor celorlalte drepturi salariale;
d)întocmeşte fişele fiscale şi se ocupă de depunerea acestora la Administraţia financiară în termenul prevăzut de lege, conform Codului Fiscal;
e)întocmeşte declaraţia privind contribuţiile la Bugetul asigurărilor sociale de stat;
f)completează certificatele de concediu medical potrivit prevederilor legale;
g)întocmeşte situaţiile statistice lunare, trimestriale, semestriale şi anuale privind fondul de salarii;
h)întocmeşte fişele de evidenţă ale salariaţilor;
i)verifică corectitudinea întocmirii pontajelor pentru fiecare salariat;
j)participă la fundamentarea Bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului, furnizând date de specialitate, în acest sens.