Art. 58. - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti

M.Of. 317 bis

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 58
Serviciul resurse umane, normare, organizare şi salarizare are următoarele atribuţii:
a)asigură încadrarea personalului de execuţie, de toate categoriile, potrivit statului de funcţiuni aprobat de către principalul ordonator şi cu respectarea nomenclatoarelor de funcţii şi salarizare, a condiţiilor de studii şi stagiu;
b)întocmeşte contractele individuale de muncă pentru întreg personalul de execuţie încadrat/angajat al spitalului;
c)întocmeşte şi ţine la zi dosarele profesionale ale angajaţilor;
d)întocmeşte dosarelor cerute de legislaţia în vigoare, în vederea pensionării;
e)întocmeşte formele privind modificările intervenite în contractele individuale de muncă ale salariaţilor (promovare, schimbare funcţie, desfacerea contractului individual de muncă);
f)întocmeşte statul de funcţii, conform normelor de structură aprobate pentru toate categoriile de personal;
g)stabileşte nevoile de pregătire şi de perfecţionare a pregătirii profesionale;
h)elaborează programele de pregătire şi perfecţionare şi urmăreşte aplicarea acestora;
i)elaborează planul de promovare şi organizează concursurile de promovare la nivel de unitate;
j)întocmeşte după criterii obiective fişele de evaluare a posturilor;
k)evaluează permanent performanţele profesionale individuale ale fiecărui angajat, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
l)întocmeşte şi aduce la cunoştinţă fişa postului pentru personalul din subordine şi verifică existenţei fişelor postului pentru fiecare angajat în parte;
m)eliberează adeverinţele salariaţilor în funcţie de necesităţi;
n)furnizează datele privind numărul de personal din structură, în vederea elaborării bugetului de venituri şi cheltuieli;
o)participă la fundamentarea bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului şi furnizează date de specialitate;
p)întocmeşte dările de seamă statistice lunare, trimestriale, semestriale şi anuale, privind personalul încadrat conform cerinţelor;
q)aplică prevederile legale, privind protecţia maternităţii la locurile de muncă;
r)elaborează conform reglementărilor legale în vigoare, documentaţia necesară pentru deblocarea cât mai rapidă a posturilor vacante, respectiv documentaţia privind suplimentările de posturi într-un număr suficient, pentru a asigura normarea necesară desfăşurării unui act medical de calitate.