Art. 15. - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti

M.Of. 317 bis

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 15
Atribuţiile principale ale consiliului de administraţie sunt următoarele:
a)organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de manager, în baza regulamentului aprobat prin ordin al ministrului sănătăţii, al ministrului de resort sau după caz, prin act administrativ al primarului unităţii administrativ-teritoriale, al primarului general al municipiului Bucureşti, după caz;
b)aprobă măsurile pentru dezvoltarea activităţii Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti, în concordanţă cu nevoile de servicii medicale ale populaţiei;
c)avizează programul anual al achiziţiilor publice întocmit în condiţiile legii;
d)analizează modul de îndeplinire a obligaţiilor de către membrii comitetului director şi activitatea managerului şi dispune măsuri pentru îmbunătăţirea activităţii;
e)propune revocarea din funcţie a managerului şi a celorlalţi membri ai comitetului director în condiţiile în care constată existenţa situaţiilor prevăzute la art. 178 alin. (1) şi la art. 184 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii republicată cu modificările şi completările ulterioare;
f)avizează bugetul de venituri şi cheltuieli al spitalului, precum şi situaţiile financiare trimestriale şi anuale.