Art. 13. - Consiliul de Administraţie este format din: - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti
M.Of. 317 bis
Ieşit din vigoare Versiune de la: 23 Aprilie 2019
Art. 13
(1)Consiliul de administraţie din Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti, funcţionează în conformitate cu prevederile legale, care are rolul de a dezbate principalele probleme de strategie, de organizare şi funcţionare.
(2)Consiliul de Administraţie este format din:
a)3 (trei) reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii, sau ai direcţiilor de sănătate publice ale Municipiului Bucureşti;
b)un reprezentant numit de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti;
c)un reprezentant al universităţii sau facultăţii de medicină;
d)un reprezentant al structurii teritoriale a Colegiului Medicilor din România, cu statut de invitat;
e)un reprezentant al structurii teritoriale al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu statut de invitat.
(3)Instituţiile prevăzute de lege, sunt obligate să îşi numească şi membrii supleanţi în consiliul de administraţie.
(4)Reprezentantul nominalizat de către sindicatul legal constituit în unitate, afiliat la federaţiile sindicale semnatare ale contractului colectiv de muncă la nivel de ramură sanitară, participă ca invitat permanent la şedinţele consiliului de administraţie.
(5)Membrii consiliului de administraţie al Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti, se numesc prin act administrativ de către instituţiile prevăzute de lege.
(6)Şedinţele consiliului de administraţie sunt conduse de către un preşedinte de şedinţă, ales cu majoritate simplă din numărul total al membrilor, pentru o perioadă de 6 luni.