Art. 98. - Regulament din 2018 de organizare şi funcţionare a Consiliului Superior al Magistraturii

M.Of. 1044

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 27 Decembrie 2022
Art. 98
Serviciul administrativ şi aprovizionare are următoarele atribuţii:
a)face propuneri pentru buget referitoare la cheltuielile de întreţinere, cheltuielile materiale şi de capital pentru activitatea Consiliului;
b)administrează întregul patrimoniu al Consiliului;
c)ţine evidenţa operativă a mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
d)ţine evidenţa bunurilor din patrimoniul Consiliului;
e)întocmeşte anual listele de inventar al bunurilor, pe camere şi pe persoane;
f)propune spre încheiere şi urmăreşte executarea în bune condiţii a contractelor de întreţinere şi servicii pentru apă, canalizare, gaze, electricitate, telefoane, lifturi, faxuri, copiatoare, maşini de scris, maşini de calcul şi alte bunuri sau servicii;
g)asigură aprovizionarea cu bunuri materiale, rechizite şi mijloace tehnice necesare desfăşurării activităţii Consiliului şi se preocupă de confecţionarea legitimaţiilor de serviciu, diplomelor, atestatelor şi a altor documente;
h)asigură recepţia, evidenţa şi distribuirea pe bază de fişe a tuturor bunurilor şi materialelor ce sunt achiziţionate pentru activitatea proprie a Consiliului;
i)asigură transportul de persoane şi mărfuri, întreţinerea şi exploatarea în condiţii bune şi de siguranţă a autoturismelor din dotarea Consiliului;
j)emite foile de parcurs zilnic pentru fiecare autoturism din dotarea Consiliului;
k)întocmeşte fişa activităţii zilnice pentru parcul auto;
l)întocmeşte situaţia privind consumul de carburanţi din cursul lunii pentru fiecare autoturism şi o depune la Serviciul salarizare şi buget la sfârşitul lunii;
m)verifică, în prima zi a lunii, stocul de carburanţi pentru fiecare autoturism, consemnând stocul existent într-un proces-verbal;
n)asigură reparaţiile curente, întreţinerea, curăţenia şi administrarea sediului Consiliului, precum şi pe cele capitale şi pe cele ale tuturor imobilelor aflate în administrare;
o)coordonează activităţile de reparaţii capitale şi curente la unităţile aflate în coordonarea Consiliului;
p)întocmeşte lista bunurilor din patrimoniul Consiliului, propuse pentru casare;
q)verifică activitatea magazionerului cu privire la modul de gestionare a materialelor intrate şi ieşite din magazie şi la modul de depozitare a acestora;
r)întocmeşte planul pentru deszăpezire, combaterea fenomenelor meteorologice periculoase şi paza contra incendiilor şi se preocupă de aplicarea lor;
s)asigură, împreună cu trupele de jandarmi, securitatea şi paza sediului propriu;
ş)asigură decontarea la timp a tuturor cheltuielilor efectuate zilnic pe linie de administraţie şi aprovizionare;
t)asigură însuşirea şi aplicarea normelor de protecţie a muncii de către personalul Consiliului;
ţ)întocmeşte planul de evacuare a personalului şi bunurilor materiale din Consiliu în caz de calamităţi şi catastrofe sau pe timp de război;
u)face anual propuneri de buget pentru înzestrarea cu materialele necesare a formaţiunilor de apărare civilă în timp de pace şi război;
v)participă, prin reprezentantul său, la pregătirea şi convocările organizate de comandamentul de apărare civilă; execută, conform planului de evacuare, exerciţii de alarmare a personalului şi exercită orice alte atribuţii privind apărarea civilă, precum şi atribuţii specifice corelate cu programele finanţate din fonduri europene şi internaţionale, la solicitarea Direcţiei afaceri europene, relaţii internaţionale şi programe.